سلام 

من 20 سالمه با یه دختر 17 ساله دوست بودم به مدت 7 ماه من خانواده رو با هر سختی بود وادار کردم بیان دخترو خانوادش رو ببینن ولی وقتی اومدن دیدن مخالفت شدیدی کردن باهاشون حتی کار به جرو بحث با خانواده دختر کشید و بعدش ما از هم جدا شدیم تا فرداش که میشه همین دیروز(دو روز پیش از هم  جدا شدیم)زنگ زد و گفت چند بسته قرص اعصاب و آرامش بخش خورده و داره خودکشی میکنه و گفت مراقب خودت باش عشقم و خداحافظ منم با اصرار زیاد خواستم بره بالا بیاره ک گفت یا من خودمو میکشم یا اینکه میای باهم فرار کنیم و ازدواج پنهانی بعدش از ایران خارج شیم توی اون شرایط به خاطر اینکه به خودش آسیب نزنه قبول کردم و گفتم باید صداشو بشنوم که بالا میاری و راست میگفت بعدش من حتی رفتم سفارت و دادگاه برای گرفتن حکم ازدواج بدون اجازه ی پدر و یه سری کارها رو انجام دادم اما الان که فکر میکنم میبینم این ازدواج محکوم به شکسته من دانشجو هستم و درامدی ندارم فقط نزدیک 20 میلیون سرمایه دارم اونم نزدیک 5 میلیون طلا داره که میشه 25 تا که هیچی نمیشه باهاش کرد 

منظورم این بود از گفتن این حرف که همه کار کردیم هم دلم میخواد باهاش ازدواج کنم هرطور شده هم اینکه میدونم بعد از یه مدت این ازدواج شکست میخوره بدون حمایت های خانواده ها ولی اگه بهش بگم نمیام سریع یه بلایی سر خودش میاره من چیکار کنم ترخدا راهنمایی کنید دارم دیوونه میشم حسابی من وضعیت خوبی دارم اگه میشد با رضایت خانواده ها ازدواج کنیم خونه بود ماشین بود پول بود همه چی خوب مهم تر از همه حمایت عاطفی خانواده  ها بود اما الان هیچکدوم نیست حتی آرامش هم نیست تصمیم گرفتیم بریم کیش آخرش چون من خدمت نکردم که خارج بشم از کشور پس تصمیم گرفتیم کیش بمونیم و یه کاری پیدا کنیم و کار کنیم منم اونجا دانشگاهمو ادامه بدم تا بعد از یه مدت وضعیتمون بهتر بشه ولی میدونم میدونم اینکار خیلی بعیده خیلی حالا ازتون میخوام کمکم کنید با توجه به اینکه اون از طرف خانوادش طرد شده تقریبا و قطعا ی بلایی سر خودش میاره حالا بگین چیکار کنم؟ما قراره 4 روز دیگه فرار کنیم بعدش ازدواج کنیم و بریم کیش ترخدا کمکم کنید تور خدا کمکم کنید


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)