سلام

دختر هستم 32 ساله، می خواستم بپرسم کسی هست که تنهایی زندگی کرده باشه؟، تنها زندگی کردن چه حسی داره؟، چه مشکلاتی داره؟، منظورم بدون هیچ دوست و فامیل و خانواده ای هست تنهایی مطلق. 

چون من متأسفانه در خانواده ای به دنیا اومدم با مشکلات بسیار زیاد و روابط فامیلی خیلی بد که منجر به قطع ارتباط با بستگان شد، بنابراین یه جورایی میشه گفت در عمل هیچ فامیلی ندارم، پدر و مادرم هم اختلافات شدید داشتن و جدا شدن و الآن چند ساله که من و مادرم تنها زندگی می کنیم در شهری غریب که هیچ کس رو نمی شناسیم مادرم بازنشسته هستش ولی من متأسفانه رشته بدی خوندم در دانشگاه، بنابراین شغلی ندارم البته سعی زیاد کردم چند باری هم چند جا استخدام شدم که به درد نخور بودن و در نهایت الآن بیکارم.

در حال حاضر مشکل چندانی ندارم و منو مادرم دو تایی با هم خوشیم ولی ترسم از آینده ای که مادرم نباشه و من بخوام تنهایی روزگار سر کنم، بدون هیچ هم صحبتی. 

مشکلی از نظر مالی تهدیدم نخواهد کرد چون مستمری مادرم برام می مونه و خونه هم داریم امّا وقتی به این فکر می کنم که باید تمام لحظه ها و ثانیه ها رو تنهایی سر کنم واقعاً از آینده می ترسم خواهر برادر های مادرم همگی به هفتاد سالگی نرسیده فوت کردن مادر من الآن شصت ساله هستش و بیماری های مختلفی هم داره، بنابراین متأسفانه فکر می کنم تنهایی خیلی زود سراغم بیاد و خیلی می ترسم. 

آیا کسی هست اینجا که تجربه این مدل زندگی رو داشته باشه؟ دوست دارم از الآن با سختی های تنهایی آشنا بشم و خودم رو براش آماده کنم. 

 

پیشنهاد:

 

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟

دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه)