با سلام

پسری 19 ساله از استان های جنوبی کشور هستم، که فعلاً در دانشگاه اصفهان در یک رشته مناسب تحصیل میکنم. من حدود یکسالی عاشق دختر عموم هستم که حدود 17 سالش هست. 

بهش ابراز علاقه کردم و خیلی کارهای دیگه براش کردم که نمیدونم هر عاشقی این کارها رو انجام میده یا خیر. من برا ازدواج میخواستمش فقط میخواستم یه دلگرمی داشته باشم که دوستم داشته باشه خواستگار براش آمد جواب نده. اما ایشون مثل اینکه خیلی باهام سرده...

حدود 1.5 میشه عاشقشم و شب ها به یاد اون میخوابم. الان نمیدونم چکار کنم؟ واقعا دوستش دارم اما اون بی اعتنایی میکنه. شاید دوستم نداشته باشه.

اگر از خصوصیات ظاهری خودم بخوام بگم خوبه راضیم تا حالا تو همین سه ماه اخیر 4 مورد درخواست دوستی بوده که من بی اعتنایی کردم فقط بخاطر خدا و دختر عموم ولی اون ...

لطفاً شما بگین چکار کنم؟

مرتبط:

مقدمه چینی برای خواستگاری از دختر دایی

من عاشق دختر دایی هام شدم

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دوست دارم برادرم و دختر داییم با هم ازدواج کنن ولی ...

فکر دختر داییم نمی ذاره که درست درس بخونم

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

عاشق دختر عموم شدم

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

دختر عموم رو دوست دارم ولی نمیدونم چیکار کنم

طلبه ام و به دنبال فرصت برای خواستگاری از دختر خاله ام هستم


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم

خاطرات عشق یک طرفه ای که داشتم داره خوردم میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)