سلام

من یه پسر بیست ساله ام ، خب میخوام موضوعی رو با شما در میون بذارم ، میدونم احمقانه ست ، اما این فقط مشکل من نیست. یکی از مشکلات من که در موردش از شما کمک میخوام ، اینه که ، من عاشق یه مدل شدم !

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه ، و حتما تجربه هاتون خیلی مفیده ، عشق یا هوسی که گرفتارش شدم بصورت مضحکانه یک طرفه ست و حتی طرف از وجود من تو این دنیا خبر نداره. این مشکل واقعا حالم رو بد میکنه ، لطفا با تجربه هاتون و نظرات تون راهنمایی کنین.

هوس باشه یا عشق ، فعلا که علائم عشق رو داره ، و خودتونم میدونید حتی علائم عشق دروغین با آدم چکار میکنه.


مرتبط :

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)