سلام و عرض ادب خدمت دوستان

من دختری 22 ساله ام که به لطف خداوند شرایط نسبتا خوبی دارم از همه لحاظ، از نوجوونی دلم میخواست با یه آدم خیلی مذهبی (نه فقط ظاهری)  ازدواج کنم  که چند سال پیش توی بسیج با پسری فوق العاده مذهبی آشنا شدم .

بعد ها فهمیدم ایشون دوست پسر خالم هستن واقعا هر چی از خوبی و نجابتشون تعریف کنم کم گفتم  تا چشم به هم زدم دیدم 3 ساله عاشقشون شدم در حالی که شغلی  ندارن و وضعیت مالیشونم زیاد خوب نیست، تقریبا مطمئنم ایشونم بهم علاقه دارن ولی متاسفانه اقدامی نمی کنن .

ولی مشکل اصلی پدر بزرگوار من هستن که ملاک های اصلی شون برای ازدواج تک دخترشون شغل ثابت، پشتوانه مالی و از همه مهمتر سرشناس بودن خانواده و فامیلشونه ( که خانواده پسر مورد علاقم کاملا معمولین و ثروت آنچنانی ندارن ولی بسیار شریف و نجیب هستن ) .

خیلی بابت این ملاک ها با بابام صحبت کردم ولی قانع نمیشن در حالی که واقعا اینا واسم اهمیتی نداره ، ایشون ایمان و نجابت دارن و عرضه کار کردنم دارن از همه مهمتر  خداوند خودش روزی رسونه ، خود پدر و مادرم اول زندگی هیچی نداشتن ولی با توکل به خدا کم کم با هم پیشرفت کردند.

یک ماه پیش یکی از فامیل های همین اقا منو برای پسرشون از بابام خواستگاری کردن و پدرم بهشون جواب رد داد و وقتی پدرم اومد خونه اینقدر عصبانی بود که همش می گفت چطور جرات میکنن لقمه ی بزرگتر از دهنشون برداشتن ( در حالی که این اقا پسر شرایط خوبی داشت ولی فقط چون اصل و نسب دار نبود به بابام برخورده بود )  همه ی اینا رو پسر مورد علاقم میدونه از طریق پسر خالم .

چند هفته پیش پسر خالم گفت بهم میگفته خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی کنه . پسر خالمم گفته خب یه کاری بکن ولی اون گفته نمی تونم تحقیر پدر و مادرم رو ببینم، تا الان خواستگارهام رو به بهانه های مختلف رد می کردم . الانم خواستگاری دارم دقیقا مورد پسند بابام تحصیل کرده، ثروتمند و خان زاده ... ولی زیاد مذهبی نیستن چند شبه کارم همش گریه شده و به مامانم گفتم من نمیخوام ولی مامانمم حرفای بابامو میزنه از یه طرفیم واقعا نمی تونم پسر مورد علاقم رو فراموش کنم چون دیگه الان واقعا جزئی از وجودمه .

تو رو خدا کمکم کنید

ممنون


مرتبط :

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)