سلام دوستان امیدوارم حال همه تون خوب باشه و ایام بکام تون

میخواستم تجربه خودم در مورد عشق یک طرفه رو در اختیارتون بذارم. در درجه اول فکر میکنم ذات انسان طالب دوست داشته شدن و دوست داشتن هستش در واقع طالب عشق و نه معشوق! شاید یه کم گنگ باشه، منظور من این هست شاید فرد مورد نظر شما از نظر اطرافیان تون و گاها خودتون از انسان های دیگه تمایز خاصی نداشته باشه ولی در واقع این نیاز عاطفی و یا جنسی یا هر دوش، در وجودتون اون شخص رو که جاذبه های اولیه ای برای شما داشته در ذهن تون برجسته میکنه! 

چرا چون میخواد عشق رو تجربه کنه! من خودم  این درس رو یاد گرفتم تا زمانی که شخصی رو از نزدیک نشناسی و باهاش در ارتباط نباشی نمیتونی بگی عاشقشم!، درست مثل یه تصویر که از دور زیبا دیده میشه، و هر چی زوم کنی کیفتش رو از دست میده! پس تا وقتی با کسی ارتباط مستقیم ندارید نگید عاشقشم بلکه بگید ازش خوشم اومده.

نکته دوم خوش اومدن شما از یه شخص یه جرقه است، دست شما نیست، اما اینکه بخوای خودت شعله ورش کنی یا خاموش، کاملا به خودت بستگی داره! پس الکی نسبت به کسی که نمیشناسین وقت و انرژی و احساسات تون رو خرج نکنید! 

امروز که به مدتی که اون آقا رو عشق خودم میدونستم فکر میکنم معتقدم من هنوز عشق رو تجربه نکردم ... باور دارم عشق باید باعث بشه آدم زندگیش بهتر بشه، انواع دیگه از جمله عشق یک طرفه رو عشق نمیدونم خود آزاری و یا دگر آزاری یا هر دوش در نظر گرفتم...

من خودم شرایطش رو نداشتم به اون آقا حسم رو بگم و اونم کسی رو دوست داشت و فهمیدم اون جذابیت در واقع بخاطر در دسترس نبودنش بود! اگه میرفتم جلو شاید علاقه م عمیق میشد و حسم دو طرفه و شایدم کلا تو ذوقم میخورد! به هر حال شاید هم عقیده من نباشید و قابل احترامه، اینها تجربه شخصی من و درسی بود که آموختم.

این مطلب رو برای کسانی گذاشتم که مثل شون بودم و کسی رو در قلبم داشت که حتی نگاهی از اون سهم من نبود. به قول معروف خواهان کسی باش که خواهان تو باشد این یک، و دو اینکه ممکنه از خیلی ها تو زندگی تون خوش تون بیاد ولی بقیه ش دست خودتونه تا کسی رو از نزدیک نشناختین اجازه پیشروی به قلب تون ندید و این کاملا انجام شدنیه.

سوم شرایط رو بسنجین اگه دیدین کسی تو زندگیش نیست و تحقیق کردین و مناسب بود براتون حستون رو بگید فوقش رد میکنه حداقل راحت میشین من شرایطم رو سنجیدم و صلاح بود نگم و شما هم باید بسنجین بعد عمل کنید و باور کنید فقط بزرگش کردین.

چیزهایی که بیادتون میاره رو از زندگی تون پاک کنید و با خودتون صادق باشین و مطمئن باشید معشوقی لایق تونه که اگه عشقش نسبت به شما بیشتر نباشه کمتر هم نباشه! حس الان تون عشق نیست. نقطه مقابل دوست داشتن تنفر نیست بی تفاوتیه.

اسمش هنوز یادمه و عصبانیتی ازش ندارم ولی کاملا بی تفاوتم و خوشحال که راهم رو پیدا کردم . من تونستم شما هم میتونید.

موفق باشید


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)