سلام علیکم
به نام حضرت دوست
چگونه شوهر خود را تنبیه کنیم؟
جواب این سوال، بستگی به چیزای زیادی داره.
اولا برا چی می‌خوایم تنبیه کنیم؟ الکی و سر چیزهای بی خودی تصمیم نگیرید شوهر جان رو تنبیه بفرمایید! اگه یه مساله واقعا مهمه که به روند زندگی لطمه وارد میکنه یا مثلا رفتار واقعا بدی داره که براش عادت شده یا مسائلی از این دست باشه، خیلی با احتیاط از راهکار تنبیه استفاده کنید.
معمولا هم این راهکار بعد از استفاده از تمام روش‌های صلح‌ آمیز دیگه از قبیل صحبت کردن ( طرز گفتن جای توضیح داره)، درخواست و خواهش با زبان نرم و ناز و ادا و روش‌های لطیف زنانه خصوصا تو موقعیت‌های مناسب (جای توضیح داره)، و ... استفاده میشه اونم از دوز کم اول استفاده کنید.
کلا مراقب باشید این شیوهٔ همیشگی و دم به دقیقه‌ای تون نشه وگرنه خودتون بی‌ارزش میشید و حناتون هم دیگه رنگ نداره پیش همسر محترم.
اینکه چطور شوهرمون رو تنبیه کنیم، ارتباط مستقیمی داره با روند عادی و کلی زندگیمون؛ اگه ما به عنوان یک زن، روال زندگیمون رو بر پایه محبت و شادابی و طراوت و مهرورزی و خوش خلقی و ادب و احترام و .. نسبت به شوهرمون چیده باشیم، اون موقع‌ست که میتونیم مواقعی که ضرورتی هست، با همان لطافت زنانه و کاملا به سبک زنانه، همسر جان رو تنبیه کنیم.
حالا توضیح میدم و باز میکنم؛
اول اینو تاکید کنم که برای تنبیه یک مرد، هرگز مردانه عمل نکنید وگرنه نتیجه‌ش فقط شاخ به شاخ شدن و تحریک حس برتری‌جویی و اقتدارطلبی و لجاجت مرد و در نهایت هم انتقامجوییشه از شما؛ بماند که اصلا به نتیجه مطلوبتون هم نمیرسید و در واقع وضع بدتر میشه.
برای تنبیه مردی که قلبش پر از عشق و محبت به شماست ( برا همین میگم بستگی به روال زندگی داره، باید اونقدر در حالتهای عادی از طریق روش‌ها و شیوه‌های خاص یک بانو تو قلبش جا کرده باشید که حالا تنبیه‌تون براش اهمیت و نتیجه داشته باشه.. زنی که اساسا وجودش برا مردش نوعی تنبیه و عذاب الهیه 😒😕 چیزی برای مانور دادن نداره!)، برا تنبیه چنین شوهری کافیه یکی دو تا از مهر و محبت های همیشگیتون رو کم کنید. خواهشا به اندازه، به تناسب و همراه با تدبیر و بدون قصد له کردن طرف!
مثلا فرض کنید همسرتون جمعه ها تا سه ظهر میگیره میخوابه در حالی که شما رو جمعه ها خیلی حساب باز میکنید و نیاز دارید مثلا یک سری کارهای مردونه منزل از جمله تعمیرات یا جابه‌جایی یا .. رو انجام بده و در طول هفته هم وقت نداره یا مثلا نیاز دارید با هم به یک گردش و تفریح یا دیدار خانوادگی برید یا هر چی..
مرحله اول که صحبت و درخواست و ... که گفتم.
زمانی که خواستید از روش تنبیه استفاده کنید، به طور مثال این شیوه رو اجرا کنید:
لباس مرتب و جذاب بپوشید (اینکه نسبتا تحریک کننده هم باشه یا نه به شرایطتون بستگی داره)، خوشبو و کمی آرایش، براش غذای خوب آماده کنید، سعی کنید خونه مرتب باشه و .. کلا زن بودن و بانو بودنتون به چشم بیاد و خواستنی و آرامش‌بخش باشید نه عصبی و در هم برهم و دفع کننده!
وقتی بیدار شد بش سلام کنید با یک لبخند کمرنگ.
نکته تنبیهی، رفتار شماست. بدخلق و قهر نباشید، ولی نشاط و سروصدای هر روز، خنده‌ها و برق عشق و شیطنت چشماتون، قربون صدقه رفتن‌هاتون، شادابی همیشگیتون و این چیزها رو تعطیل کنید. زیاد تو چشماش نگاه نکنید، موقع غذا کنارش بشینید ولی تو خودتون باشید و چشاتون پایین. حواستون باشه اگه آبی کفگیری ماستی چیزی میخواد براش بدووون هیچ بدخلقی بیارید و احترامش رو نشکنید و بش بی محلی نکنید. کلا یه نکته مهم اینه که هرگز لج مردها رو در نیارید باعث میشه اون روی خودشونو نشونتون بدن!! و اصلا هم تسلیم خواسته‌تون نشن!
احتمالا شوهرتون متوجه ناراحتی شما میشه و ازتون سوال میکنه. کمی طفره برید ولی زمانی هم که حس کردید اگه جواب ندید عصبی میشه، کوتاه، با صدای پایین و یه کوچولو ناز (اجازه بدید ناراحتیتون به سبک کاملا زنانه تو صداتون معلوم باشه)، با لحن به دور از سرزنش و توبیخ و ..، تو دو سه جملهٔ واضح ولی نرم ناراحتیتونو بگید و زود تمام کنید. به طور مثال اینطور تمام کنید که: سعی می‌کنم با خودم کنار بیام و اینطوری با ناراحتیم باعث ناراحتیت نشم.. یا جملاتی از این قبیل که این حس رو بش بده که شما قصد گیر دادن و توبیخش رو ندارید و ضمنا هنوز هم علیرغم رفتار بدش دوستش دارید و براتون مهمه، فقط از اشتباهش ناراحتید همین..
این یک مثال بود که باز هم هر کس به تناسب شرایط زندگیش کم و زیاد می‌کنه و می‌سنجه. قصد من توضیح منظورم از روح کلی تنبیه شوهر توسط زن بود که باید کاملا لطیف و زنانه‌ باشه.
آجی‌های گلم! مردا اونچه اسیرشون می‌کنه لطافت و زنانگی شماست. باید تدبیر داشته باشیم و حتی تو تنبیه کردن هم این روح زنانگی و نرمی رو داشته باشیم.
تو شرایط عای مختلف رفتارهای دیگه هم میتونه حکم تنبیه باشه. مثلا اگه همیشه عادت به بدرقه‌ش دارید، یه وقتی که یه مقدار دوز تنبیه بالاست، بدرقه‌ش نکنید. یا وقتی میاد و به استقبالش میرید صرفا یک لبخند کمرنگ و یه سلام و خسته نباشی کوچولو.
قهر نکنیییید!! مگر خیییلی خییییلی شدت مساله بالا باشه اونم کوتاه اونم تو همون خونه، اونم بدون بد خلقی.
اصصلا دم به دقیقه برا تنبیه مردتون گریه نکنید. اولا حس اقتدار و تامین کنندگی مرد رو له می‌کنه گریهٔ شما. مردی که مردانگیش خرد شد مثل دیوار فرو ریخته‌س.. خودتون دیگه نمیتونید بش تکیه کنید و عملا فرو میریزید.
گریه زیاد، باعث میشه اشکتون برا مردتون بی‌اهمیت باشه.
با این توصیفاته که میشه وقتی شدت قضیه خییلی بالا بود از گریه به عنوان تنبیه استفاده کنید. خواهشا تعداد دفعات این راهکار تنبیهی یک در میلیون باشه!
هرگز هرگز برا تنبیه یک مرد، درخواستش رو برا روابط جنسی رد نکنید. بهیچ وجه. اولا شما اجازه این کار رو ندارید و وظیفه تون تمکین هست، دوما پیامی که مرد دریافت میکنه اعلان جنگ تن به تنه و دیگه برو بریم تو یک پروسه نافرجام انتقام و انتقام کشی!
نهایتا اینه که حین رابطه مثل همیشه شاداب و پر شیطنت و پر انرژی نباشید ولی لبخند و آرامش و دوری از بدخلقی فراموش نشه. اگر هم در نهایت وقتی سیرابش کردید همون تو آغوشش بغضتون آروم شکست و اشکتون دیگه تحمل نکرد و چکید، و همسرتون فهمید و سر صحبت باز شد خیلی با مهربانی و با همون لحن و توضیحاتی که تو مثال گفتم، ناراحتیتونو بش بگید و اینکه خیلی دوستش دارید فقط توان تحمل این ناراحتی رو ندارید.
خوشبخت باشید

بیشتر بخوانید ...

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)