سلام

فردا تولد 21سالگیمه می‌دونم که خانواده م یادشون نیست و اگه یادشون بود هم کاری نمی‌کردن دوستانم رو هم براشون خیلی مهم نیست اگه یادشون باشه تبریک میگن البته توقعی ندارم ازشون امّا دوست ندارم همین جوری الکی روز تولدم رو سر کنم هر سال برنامه همینه و من به خودم میگم سال بعد تولد خوبی رو برای خودم می‌سازم امّا باز هم نمی شه.

امسالم هیچ کاری نمی‌تونم بکنم چون هیچ پولی ندارم، دقیقا هیچ پولی حتی در حد یه کیک یا کافه رفتن یا حتی خریدن گل هم پولی ندارم، اصلا دوست ندارم امسالم اینجوری تولدم بگذره، به نظر شما یه آدم تنها و بی‌پول چطور می تونه روز تولدش رو خوب سپری کنه، شما جای من بودین چه کار می‌کردین؟

از الآن حس می‌کنم فردا داغون‌ترینم و فقط دارم سعی می کنم بغضم رو قورت بدم که نترکه و کسی نفهمه.



مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟

دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)