سلام خدمت همه دوستان

تو رو خدا بهم کمک کنین، دارم نابود میشم. دیگه تحمل خودم رو ندارم، نمیدونم چکار کنم، خانواده م رو اذیت میکنم، پدر، مادر، خواهر، برادر ...

پسری ۲۱ ساله ام که فوق العاده احساس ناامیدی دارم، ذهنم کند شده به قدری که فیلم دیدن هم برام آرزو شده، نمیتونم فیلم ببینم، چون اصلا پدرم در میاد تا بخوام سناریو اون فیلم رو متوجه بشم خیلی به جزئیات اهمیت میدم ولی حتی بدیهیات یک فیلم رو متوجه نمیشم و فوق العاده گیراییم پایینه. آرزو به دل موندم یه سریال خارجی ببینم اما احساس میکنم هیچی متوجه نمیشم.

از طرفی مبتلا به وسواس فکری هم شدم، دائم فکر میکنم شب ها دزد میاد خونه و بهم آسیب میزنه، فکر میکنم خدا مجازاتم میکنه چون به کرات خودارضایی میکنم ... ، ۳ سال کنکور دادم اما نتونستم دانشگاه برم، احساس میکنم خنگم و از همه پایین ترم، دائم احساس شرمندگی میکنم، دوست دارم تنها باشم، خود ارضایی زیاد کلافم کرده. 

هیچی توی دنیا بلد نیستم و هر کاری کردم تهش باختم، به هورت کشیدن چایی و سرفه و صدای بینی خانواده حساس شدم، جوری که خودم رو دوست دارم بکشم اون لحظه، هر کاری میکنم در نظرم کسل کننده جلوه میکنه، همه چیز رو به  دید جنسی میبینم، از جامعه که نگم  براتون، از آدم ها میترسم و نمیتونم بیرون برم.

فتم مشهد ولی چون از شلوغی و نگاه ها میترسیدم کلا بیرون نرفتم و صبح روز بعد برگشتم تنها رفته بودم خانوادم متعجب شده بودن، میرم تو کوچه از به بچه ۵ ساله هم وحشت زده ام، خیلی از مشکلاتم رو نگفتم چون به شدت بی حوصله هم هستم، نمیدونم چه کار کنم. تو رو به قرآن کمکم کنید


امیدوار بودن:

می خوام بدبین نباشم به خودم و آینده ام

چطوری میتونم امیدوار باشم؟

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

من چی کار کنم که یه کم به آینده امیدوار بشم؟

تجربه های امیدوار کننده در زندگی

امیدوارم بتونم راهم رو پیدا کنم

مشکل ناامیدی و کمبود اعتماد بنفس دارم


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


مرتبط با وسواس:

رمان خوانی و وسواس فکری باعث شدند حواسم به خود واقعیم نباشه

به خاطر وسواس هم دنیام رو از دست دادم هم آخرتم رو

درمان وسواس شستشو ، طهارت و نجاست

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

من دچار وسواس فکری و کمال گرایی بیش از اندازه هستم

متاسفانه وسواس فکری دارم طوری که واقعا منو منزوی کرده

نسبت به همه چیز وسواس فکری گرفتم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم

تکنیک هایی برای درمان وسواس فکری و جبری

شوهرم به شدت وسواس داره

من وسواس شدید دارم، همه از دستم کلافه شدند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)