با عرض سلام و خسته نباشید.

من خانمی 23 ساله هستم و مبتلا به بیماری اختلال اضطراب و افسردگی و وسواس فکری هستم و این بیماری من رو به خودکشی هم رسونده تا الان چندین مرتبه به روانشناس ها و مشاورهای زیادی مراجعه کردم و هزینه زیادی هم پرداختم اما متاسفانه هیچکدوم نتونستن بهم کمک زیادی بکنن .

در همه موارد ، زمانی که جلسات مشاورم تموم شده بعد از یه دوران کوتاه بهبودی دوباره مریضیم برگشته و حتی شدتشم بیشتر شده . بخدا دیگه نمیدونم چیکار کنم الانم واقعا دارم از این مریضی رنج میبرم و اصلا اوضاع و احوال خوبی ندارم .

خواهش میکنم کمکم کنید و اگر دکتر خوبی میشناسید معرفی کنید باور کنید این مریضی دیوانم کرده


مرتبط با اضطراب و استرس:

تجربیات شما در درمان اضطراب و استرس شدید

در روابط اجتماعی دچار اضطراب شدید میشم

تجربیات شما در مورد درمان اضطراب

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب

چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد

برای کوچیکترین مسائل استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه) رفع وسواس (۱۶ مطلب مشابه)