سلام

دختری هستم زیر ٢٥ سال با تحصیلات عالیه و موقعیت خانوادگی خوب . من از اضطراب شدید رنج می برم که باعث اختلال در روند زندگیم شده. اگر چه من در رشته خوبی درس خوندم اما هیج وقت نتونستم موفقیت خاصی را به دست بیاورم و در هیچ فعالیت اجتماعی و گروهی مشارکت نداشتم.

قدرت تصمیم گیری ندارم حتی برای ساده ترین چیزها مثل انتخاب لباس . وسواسی هم هستم. در انجام کارها بسیار کتد هستم و هیچ مهارت خاصی به غیر از درسی که خونده ام ندارم.

همه اینها به خاطر اینه که من برای انجام هر کاری دچار اضطراب می شم و نمی تونم اون را انجام بدم. با چند مشاور صحبت کرده ام ولی فکر می کنم احتمالا به دارو درمانی نیاز داشته باشم از این حهت مایلم به یه دکتر مجرب در این زمینه مراجعه کنم.

ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

مرتبط با اضطراب و استرس:

تجربیات شما در درمان اضطراب و استرس شدید

در روابط اجتماعی دچار اضطراب شدید میشم

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب

چیکار کنم تا استرسم پایین بیاد

برای کوچیکترین مسائل استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)