سلام

دوستان من قبلا یه ترم یه دانشگاه دیگه خوندم. اون جا عاشق یه دختر شدم. ولی متاسفانه همه چیز از دور قشنگ بود. اون دختر تمام عشق و علاقه ی منو زیر پاهاش له کرد و از همه مهم تر غرور و شخصیتم لگد مال شد.

حدود یک سالی هست که پای عشقم وایسادم و بهش اصرار میکنم که درخواست ازدواجم رو قبول کنه. ولی اصلا با وجود اینکه میدونه چقدر دوسش دارم ولی اصلا واسه ی نه خودش و نه خانوادش مهمه که من براش میمیرم. قیافه م و رفتارهام شده شبیه آدم های شکست عشقی خورده. هر کسی منو میبینه فکر میکنه من شکست عشقی خوردم.

شب ها با آهنگ های دپ به یادشم و هر شب عکس هاش رو میبینم و یه دل سیر گریه میکنم. نمیدونم چرا بی خودی مهرش به دلم افتاد. شاید خدا منو با اون امتحان کرد که رفوزه شدم. دقیقا الان عین آدم های افسرده ام.

روزی نیست پروفایل اینستا و تلگرامش رو چک نکنم. همیشه تو دعاهام یه یادشم. حتی من امسال اربعین کربلا هم رفتم و برای اولین کسی که دعا کردم، اون بود. ولی اون اصلا براش این جور چیزها مهم نبود و حتی منو با خواستگارهای قبلیش که چقدر پولدار بودن و این حرف ها مقایسه می کرد.

واقعا از درون احساس شکست میکنم. شاید اگه به خاطر مادرم نبود تا الان خودکشی کرده بودم. به خودم قول دادم اگه ازدواج کنه، این کار رو بکنم.


اصرار در خواستگاری:

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)