سلام

آیا اینکه میگن با اصرار و پشتکار! هر دختری رو میشه عاشق خودت کنی راسته؟

من توی سایت ها و همچنین افراد مختلف، شنیدم خود دخترا میگن وای من ازش متنفر بودم، اصلا محل نمیذاشتم، حتی 1% هم بهش فکر نمیکردم، اما اینقدر اصرار کرد تا کم کم عاشقش شدم!!! و حالا مثلا اون منو ول کرده ولی من هنوز عاشقشم و دارم میمیرم .

واقعا ما که سر درنیاوردیم از افکار شما دخترا، ولی حالا در کل بنظرتون اصرار جواب میده؟ روی چند درصد ممکنه اصرار هم جواب نده و نظرشون اصلا تغییر نکنه؟ خواهشا صادقانه صادقانه جواب بدید برام خیلی مهمه

خصوصا اینجاش که اگر اصرار کردیم و دختری که از ما متنفر بود، عاشقمون شد، آیا عشقش حقیقیه یا دوباره ممکنه یهو متنفر بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)