هیچ چیزی به نام "اثبات عشق" وجود نداره. پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید! تمام

شاعر میگه:

موندم زخم خوردم از قلبم * چون نمیشد از عشق برگردم !

پس اول اینو گفتم که بدونید خودم زخم خورده هستم و درک تون میکنم ولی آدم تجربه کسب میکنه که بفهمه که نفهم و گوسفند باقی نمونه، الانم میخوام تجربیاتم رو به شما انتقال بدم، پسرهای مثل خودم پسرهای گل و عزیز و احساسی که الحق اسم تون بد در رفته، ولی میدونم که بیشتر از هر دختری گریه میکنید در خلوت تون.

ولی میدونم که وقتی پول توی جیب تون نیست برای عشق تون هدیه بخرید چقدر درد دارید، ولی میدونم و میفهمم تون که دوست دارید بهترین زندگی رو برای زن آینده تون فراهم بکنید، اما وقتی دست تون نمیرسه و زورتون رو زدید و نتونستید حتی عصبانی میشید و اعتراض میکنید و میگید چرا کسی منو به خاطر خوبیم قبول نمیکنه و حتی ممکنه تبدیل به یک پسر بد بشید و همه چیز رو وا بدید.

میدونم و میفهمم تون، الان باور بکنید یا نه یه کوچولو اشک هم بر روی چشمم دارم. اینو جدی میگم مرد به شدت موجود احساسی ای هستش و اگه زن ها یه کم بلد باشن آنچنان میتونن مرد رو اسیر و نوکر خودشون بکنن که دیوانه زن شون میشن .

ولی زن ها فکر میکنن با فشار آوردن به مردها مثلا رئیس شون میشن و امتیازی بدست میارن، چه اشتباه بزرگی!

من اگه زنم راه نفوذ به قلبم رو یاد بگیره خودم رو براش نابود میکنم اگه بفهمه که احساس مرد یعنی چی ؟

شاعر دیگری میگه:

مرد که گریه میکنه

کوه که غصه میخوره

یعنی هنوزم عاشقه

یعنی دلش خیلی پره

پسرهای عزیز من هم مثل شما یک پسرم ولی میخوام به شما بگم که هیچ چیزی به نام اثبات عشق وجود نداره . وقتی به یک دختر ابراز علاقه کردید و به شما نه گفت شاید بتونید تلاش کنید و نظرش رو عوض بکنید ولی اگه این کار رو نکنید بهتره، شاید در مواردی این اتفاق بیافته و دختر راضی بشه اما دختری که حتی یک درصد ته دلش پسر رو بخواد و دختر لابالی ای نباشه و فکر دوستی و چرت و پرت نباشه راه ها رو برای خودش خراب نمیکنه . 

یه جوری جواب نمیده که احتمال بده پسره از دست شون در بره، بنابراین دیگه هدیه خریدن بعد از جواب نه شنیدن و اصرار کردن و خیلی از کارهای دیگه، هر کاری که میخواید بکنید به نام اثبات عشق وجود نداره .

الان نمیخوام از دخترها خرده بگیرم و بگم بخاطر بی ادبی کردن دخترها و درست جواب نه ندادن هم هستش که پسرها این طوری میکنن و سر لج میوفتن، اما الان کاری به این ندارم، اون رو در یک مطب دیگه قبلا توضیح دادم . 

ولی شما پسرها بفهمید (بفهمید) که فقط دارید وقت خودتون رو تلف میکنید. آخرش دختره به شما چی میگه؟ میگه الان ثابت کردی؟ شما هم میگی آره ثابت کردم. میگه چی گیرت اومد؟ میگید هیچ چی فقط میخواستم ثابت کنم! این خریتی بود که منم انجام دادم و بعدا فهمیدم عجب خری بودم من! دیگه این فیلم هندی رو از ذهنم پاک کردم و در آینده هرگز چنین کاری انجام نخواهم داد حتی اگر بهترین دختر دنیا باشه و اون یک دختر استثنا باشه و مثلا بخواد منو تست بکنه که ببینه دوباره بعد از یک جواب نه بر میگردم یا نه (99.9 درصد دخترها این کار رو نمیکنن).

بعضی از دخترها در تور پهن کردن و به دام انداختن استادن، اونم اگه دختر خوب باشه وقتی که خودش نمیره از پسرها خواستگاری بکنه و با اینکه انقدر خواستگار کمه، اگه یک درصد دل دختر پیش پسر باشه به هیچ وجه به پسر یه جوری نمیگه که پسره بره پشت سرش رو نگاه نکنه اتفاقا خیلی دقت میکنه . 

اون فشارهای دیگه و قبل از عقد و در خواستگاری که دهن پسر رو سرویس میکنن و ... هم برای زمانیه که قشنگ پسر رو ضربه فنی کردن و به دام انداختن و پسر دلش گیر کرده، بنابراین کلا این قضیه اثبات عشق رو فراموش بکنید و این نه هیچ چیزی به هیچ دختری ثابت میکنه و نه هیچ فایده ای برای شما داره .

وقتی یه دختر به شما گفت نه، خیلی راحت حتی تووی روش بهش بگید به جهنم! ولی فحش ندید. فقط بگید به جهنم همون بهتر قبول نکردی من تا همین جاش هم فهمیده بودم که چرا بهت پیشنهاد داده بودم و دیگه روم نمیشد که بیام بهت بگم اصلا جواب نمیخوام و از درخواستم پشیمون شدم! اینطوری جواب بدید خیلی خوبه

ولی با قضیه اثبات عشق نه خودتون رو اذیت بکنید نه دختر رو، بلاخره حق دختر هم هست که نه بگه (اگه بلد باشه درست نه بگه البته) شیوه صحیح نه گفتن رو در مطالب قبلی توضیح دادم و اگر هم بلد نباشه همه که فیلسوف نیستن شما بذار به پای کم اطلاعی . به هر جهت حقشه نه بگه همون طوری که شمای پسر از هر دختری خوشت نمیاد و اگه بعضی دخترا بیان شما رو منت بکنن بگن میخوایم زن تون بشیم شما قبول نمیکنید چون به دلتون نمیشینه و چون دوست دارید خودتون خوش تون بیاد . دخترهای گل مون هم این حق رو دارن

ارسالی از "اسقف اعظم"


مرتبط :

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)