سلام به همه ی خانواده برتری ها
یه سوالی که خیلی ذهنمو مشغول کرده اینکه اصرار در خواستگاری اونم اگه مستقیم به دختر خانوم گفته بشه تا چه حد باید باشه !!
من دانشجوی دکترا هستم  ولی سربازی نرفتم اما یه کار پاره وقت دارم ولی کار ایندم تضمین شدس و تو خدمت هم کار میکنم ، به یه دختر خانومی علاقه مند شدم تمام شرایطمم توضیح دادم که قصدم ازدواجه و به محض اینکه حداقل شرایط رو فراهم کنم به خواستگاریتون میام ، 1 سال هم هست در ارتباطیم به واسطه ی کار مشترک دکترا ولی ایشون هر بار نه میارن و تا دلیل میارم میگن دلیل خاصی نداره .
 البته من 4 ماه هست موضوع رو باهاشون در میون گذاشتم و تو این چهار ماه 4 بار خواستمو تکرار کردم و هربار نه شنیدم ، خواستگاری فعلا نمیتونم برم چون خانواده ی دختر یه مقدار وضع مالیشون بهتره و خودشم گفته توقع خودم و خانوادم بالاست ، منم باید حداقل یه پولی دستم باشه که برم دسته خالی نمیشه ، اگه میگفت با خانواده تشریف بیارید با اینکه دستم خالیه بازم میرفتم ولی هر بار نه میگن .

حتی بهشونم گفتم اگه مشکل پوله من می رم تمام خواسته ها تو برآورده میکنم بعد میام هیچی چه جهاز چه خرید از طرف خانوادتم ازت نمیخوام من فقط خودتو میخوام و خودتی برام مهمی بازم جوابش منفی بوده واقعا نمیدونم چه جوری بگم که فقط خودتی که برام مهمی!!
ولی تلگرامی گفتم. چون بحث ازدواج شد منم دلو زدم به دریا
ولی کار مشترک که انجام میدیم خیلی باهام صمیمی هست از خودش خانوادش اتفاقات روزمره میگه ، این باعث شده که فکر کنم اونم حس متقابل داره  که باعث شده من چند بار پیشنهاد دادم ، نمیدونم شاید کلا صمیمیه رفتارش ، یه مریضی هم داره که مادر زادیه و باید تا آخر عمرش قرص بخوره و زیر نظر پزشک باشه که اصلا برای من مهم نیست ولی نمیدونم شاید به خاطر مریضیش نه میگه شاید چیزای دیگه ، ولی خب خیلی اصرار کردم دلیل بگه ولی نگفتن ایشون
واقعا گیج شدم ممنون میشم دختر خانوم ها راهنمایی کننن و بگن اصرار نتیجه میده یا نه !!!
راه حل میخوام ازتون
به نظرتون کم محلی کنم یا بازم اصرار !! چند تا پست اینجا خوندم که دخترا دوست ندارن کسی که دوستشون داره بهشون کم محلی کنه و اصرار بیش از حدم باعث زدگی میشه ، به هر حال ممنون میشم راهنمایی کنید مخصوصا دختر خانومها

مرتبط :

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


مرتبط 2:

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه)