سلام دوستان
من یه سوالی از دختر خانومای وبلاگ دارم. سوالم در مورد ازدواج سنتی هستش. توی همین وبلاگ بارها دیدم که دخترا میگن چون خواستگارم خیلی پیله کرد یا چند ماه اومد و رفت بالاخره بهش جواب مثبت دادم. این یعنی اینکه اولش جوابتون منفی بوده دیگه درسته؟ از طرفی هم در ازدواج سنتی دلیل رد خواستگار مستقیم گفته نمیشه مثلا میگن دخترم میخواد درس بخونه یا به تفاهم نرسیدن یا پسر شما سخت گیره بنظر و ...

حالا سوال من اینه که اگه یه پسر از یه دختر خوشش بیاد ولی جواب منفی بشنوه باید چیکار کنه؟ من خودم چنین شرایطی دارم. اخه وقتی جواب منفی دادن باز زنگ بزنیم چی بگیم؟ یعنی جواب منفی دخترا قطعیت نداره و نسبیه؟ و ممکنه تغییر کنه؟ در ضمن خب جلسه اول نمیشه خیلی حرف زد و خود واقعیتو به طرف بشناسونی به دلایلی مثل خجالت نا آشنایی سنگین بودن و...

بگید ما پسرا در چنین شرایطی چیکار باید بکنیم که غرور و شخصیتمون هم زیر سوال نره و علاقمون رو هم به طرف نشون بدیم؟ نمیخوام جوری حرف بزنیم که مثل منت کشی کردن از خانواده دختر باشه؟
مرسی

مرتبط با رد کردن خواستگار :

چرا بعضی از دختران نمیگن که واقعا برای چی جواب شون به خواستگار منفیه

این تفکر که اگه دختر بگه نه یعنی آره رو جدی نگیرید

جواب قاطعانه دادن خیلی بهتر از امید واهی دادنه

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)