سلام خدمت همگی

من خودم زخم خورده ام! و یک دل شکسته و زخم خورده داره اینو به شما میگه! زخم نزنید لطفا. دهن ما پسرا رو ... نکنید لطفا!

من یک پسری هستم که وقتی به یک دختر ابراز علاقه بکنم، مثلا بیام به دختر بگم من بهت علاقه مند شدم، میخوام بیام خواستگاری اگه اجازه بدید و ...، بعد دختر بگه باشه فکر میکنم و بعد اگه (این طوری) بخواد نه بگه حالم بهم میخوره، دوست دارم مشت بزنم توی صورتش ناک اوتش بکنم! حالم بهم میخوره حالم بهم میخوره از این جور جواب دادن دخترها به پسرها... عصبانی میشم اصلا دوست دارم زمین رو جر بدم اون لحظه!!!

این طوری هرگز نه نگید دختران خواهشا!، با این جملات نگید خواهش میکنم از سما، دارم با  زبون خوش میگمااا!!!

جملات پیشنهادی در جواب نه دادن به پسر:

میخوام درس بخونم!

هنوز بچه ام!

الان زوده!

قصد ازدواج ندارم!

میخوام از کشور خارج بشم!

من حتی به ازدواج فکر هم نمیکنم!

پسرهای محترم؛ لطفا چند تا جمله اضافه بکنید، من الان عصبانی هستم؛ باقی جملات رو فراموش کردم!

حالا میدونید چه جوابی اعصاب منو بهم نمیریزه و خیلی راحت میپذریم و تازه حاضرم مثل کره ای های تا کمر خم بشم و از دختر به خاطر جواب نه ازش تشکر بکنم؟ میدونید چی؟ 

این جواب:

آقای محترم من از قیافه شما خوشم نیومده، آقای محترم شما معیارهای من رو برای ازدواج نداری، آقای محترم من دوست ندارم با شخصی مثل شما ازدواج بکنم من معیارهای دیگری دارم، و خیلی صادقانه و صریح و راحت اصل قضیه رو بگید

حالا دختره حالش از قیافه و حرف زدن پسر بهم خورده ولی میخواد مثلا پسره ناراحت نشه میگه من میخوام از کشور خارج بشم، من قصد ازدواج ندارم، من میخوام درس بخونم، من بچه ام و ...

چون همه دخترانی که این حرف ها رو میزنن چهار روز دیگه ازدواج میکنن همه این کلاس میذارن و یا اینکه این دروغ ها رو به پسرانی که ازشون خوش شون نمیاد میگن

خانم های محترم بنده طلبکار نیستم، جواب نه دادن حق شماست و کسی اینو منکر نشده، ولی پسری مثل من حالش بهم میخوره از پیچوندن و جواب های الکی دادن مثل همون هایی که بالا گفتم، و هرگز، هرگز به یک پسر این یه جواب رو هم ندید الان یادم اومد:

هرگز نگید تو پسر خوبی هستی هاا، تو پسر گلی هستی ها، تو پسر خ... د... (بوووق) هستی ها!!! ، اما من ...

و هرگز هرگز اینم نگید بازم یادم اومد!

که قطعا میتونی یک دختر خیلی قشنگ تر و بهتر از من پیدا بکنی

آخ ، آخ خدا منو آتش بزن راحت کن!!! من چقدر از این جواب ها حالم بهم میخوره وای خدا سوختم

انصافا من شنیدن یک جواب نه خشک و خالی رو کاملا محترمانه میدونم به راحتی میپذیرم اصلا نه اینکه خوشم نیومده و معیارهام خیلی راحت من جوابم نه هست همین. دیگه این از همه راحت تر و بهتر و سریع و چکشی تره

ولی من هنوزم به خاطر اون جور جواب ها حالم داره بهم میخوره و اصلا تا آخر عمرم فکر کنم همین طوری حال بهم خورده باقی بمونم، به خاطر اون جواب های ... !

اه اه حالم بهم خورد! 

بعد میگید پسره جواب نه شنیده چرا ول نمیکنه، به خاطر اینه که پسرها وقتی حال شون بهم میخوره و عصبانی میشن دیگه مغزشون کار نمیکنه و نمیفهمن چیکار میکنن و بیشتر سر لج بازی میافتن و میگن که حالا که این طوری جوابم رو داد و مسخرم کرد و حالا که لقمه رو دور سرچ پیچوند و بعد یه گاز خودش زد داد به من پس منم میخوام کاری بکنم که اونم حالش بهم بخوره مثل خودم تا بفهمه که دیگه حال هیچ پسری رو به هم نزنه

لطفا این مطلب رو شوخی نگیرید، کاملا جدی گفتم، الانم احساس میکنم حالم بده، حالم داره بهم میخوره، هنوز از چند سال پیش اصلا اگه اون دختره رو ببینم فکر کنم بالا بیارم به خاطر اون جواب حال بهم زنش !!!

ارسالی از "اسقف اعظم"


مرتبط :

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)