سلام

دختری 17 ساله هستم تازه کنکور دادم و رتبه ام هم خوب شده بود .به شدت به درس و دانشگاه و بعدش کار و فعالیت سیاسی اجتماعی علاقه دارم . زیبایی آنچنانی ندارم ولی راضی ام.
راستش از 13 سالگی خواستگار داشتم که همشون افراد خوبی بودن ولی بخاطر سن و.. خانواده اجازه نمیدادن. تازه یکی دو ساله جدی روی خواستگارام فکر میکنم.

جواب هایی که به سوالم میدین برام خیلی مهمه پس لطفا صادقانه و دوستانه کمکم کنین.

ما خانواده سرشناشی هستیم.
تقریبا 3 سال قبل خانمی که منو میشناسه برای پسرش که 7 سال از من بزرگتره اومدن خواستگاریم . من در مرحله فکر کردن بودم که بهم زنگ زدن و گفتن که پسرشون الان شرایطش رو نداره و خیلی محترمانه بهم فهموندن که اگه میشه چند سالی صبر کنم.

این آقا پسر دانشجو هستند و قراره شغل خاصی داشته باشن که درآمد آنچنانی نداره یعنی کمتر از یک میلیون. اونا منو خیلی خیلی قبول دارن .

خانواده فوق العاده ای هستن آقا پسر در اخلاق و ایمان معروفه و مطمئنم حتی با هیچ دختر نامحرمی حرف نزده. همه چی تمومه ولی وضع مالیش معمولیه. من دوسش دارم ولی بخاطر شغلش میخواستم جواب منفی بدم.

من چند ماه قبل شنیده بودم که این آقا گفتن تا وضعیت شغلشون درست نشه نمیتونن ازدواج کنن. ولی الان دوباره این مسئله رو مطرح کردن و منتظر جوابن.

من فکر میکنم که این آقا قلبا راضی نیست و بخاطر حرف های و تعریف های مادرش مجبور شده پاپیش بذاره. نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت و واقعا سردرگم شدم.
تو رو خدا راهنماییم کنین چیکار کنم؟


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)