سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
بنده پسری ۲۵ سالم که مدت ۲ ساله به یکی از هم کلاسی هام علاقه مند شدم و بعد کلی تحقیق متوجه شدم که واقعاً کیس مناسبی هستن. همین شد که از دو سال پیش پیگیر این ماجرا بودم. 
ابتدای شروع علاقه مندی با ایشون رو در رو صحبت کردن و خیلی راحت خواسته م رو بازگو کردن، ایشون خشک شون زد و با خجالت گفتن: ((چی بگم آخه؟ شوکه شدم. انتظار چنین حرفی رو نداشتم و...))
من گفتم فکرهاتون رو بکنید و بهم بگید. دو ماه گذشت، بعد بهشون پیامک دادم که واقعاً علاقه مندتونم و کلی حرف و آخرش نتیجه رو خواستم، جواب دادن که شما خیلی پسر خوبی هستی و درس خون و کاری و مؤدب و... ولی من قصد ازدواج ندارم.  

من کلی پیامک فرستادم تا بالاخره بعد چند روز گفتن تماس بگیر تلفنی صحبت کنیم. من زنگ زدم بهشون و بعد کلی تعارف تیکه پاره کردن ایشون شروع کردن از خودشون و زندگی شون تعریف کردن که به چه چیزی علاقه داشتن و از این جور حرف‌ها تو همین ارتباط تلفنی بهم گفتن از خودتون بگین و منم شروع کردم یه سری مسائل رو گفتم ولی آخر بحث مون به من گفتن که بی گمان این قضیه بشم. منم گفتم الان باشه ولی بعد فارغ التحصیلی دوباره بر می‌گردم سراغ خونه اول. 
تا اینکه الان هر دو نفرمون دانش آموخته شدیم و من کار می‌کنم و خدا رو شکر وضع مالیم خوبه و شدم مدیر تولید یه شرکت خصوصی. این قضیه رو دوباره از سر گرفتم دو سه تا دکلمه عاشقانه خوندم و فرستادم به تلگرام شون و ایشون کلی تعریف و تمجید کردن و کم کم بحث رو کشوندم سر همین مساله ازدواج که من می خوام بیام خواستگاری رسمی. 
ایشون خیلی محترمانه میگن نه و قبول نمی کنن. حتی مادرم با هاشون صحبت کرد ولی ایشون می گن نه و علتش رو هم نمی‌کن. همین طوری من توی تلگرام بهشون پیام میدم و ایشون جوابم رو نمی دن ولی تمام پیام هام رو می خونن تا اینکه دیروز جواب دادن که من ناراحت میشم شما این قدر خودتون رو اذیت می کنین. 
موندم اگه من مزاحمم چرا بلاکم نمی کنن، چرا پیام هام رو ندیده نمیگیرن، چرا این قدر با احترام باهام حرف می زنن؟!
به نظر شما دوستان فاز این خانم چیه، چرا نمی تونن به راحتی از شر من خلاص شن؟ اینکه منو به راحتی دک کنن که کاری نداره. پس چرا باز بهم اهمیت میدن؟ 
شرمنده اگه طولانی بود
ممنون از دوستان سایت خوب خانواده برتر

 
 

مطالب پیشنهادی از بایگانی خانواده برتر:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)