سلام

من یه دختر 21 ساله هستم. نمیدونم در مواقعی که یه پسر میاد با خودم در مورد ازدواج صحبت میکنه، چه واکنشی نشون بدم؟!

یعنی چی جوابش رو بدم؟ و از کجا بفهمم راست میگه و جدیه یا دروغ میگه؟ من تا حالا یبار یه پسری اومد با خودم حرف زد. یکی از همکلاسیام بود.اصلا نمیدونستم چی بهش بگم. برای همین بهش محل ندادم و پرید!! آخه من باید چکار کنم؟یعنی بلافاصله بهش بگم، بیا خونمون از خونوادم خواستگاریم بکن ؟


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)