سلام

من دختر 16 ساله ای هستم که یک سوال جدی داشتم پستای قبلیتونو خوندم که نوشته بودید خواهر و برادر نباید کنار هم بخوابند ولی من برادر 20 ساله ام از بچگی کنار هم می خوابیم و اصلا مشکلی نداریم راستش من معمولا سرمو رو دست داداشم میزارم تا خوابم ببره داداشمم خیلی پسر خوب و پاکیه منم خیلی دوست داره و روم خیلی تعصب داره کلا خیلی وقتا من بغلش می خوابم و یه جورایی بهش وابسته ام اما شما گفتید خوابیدن خواهر و برادر کنار هم حتی از فاصله دور هم گناهه چه برسه بغل هم خوب من الان چیکار کنم ولی داداشم از پدر مادرم و خودم خجالت می کشه که من برم بغلش بخوابم بعد اینکه من خواب رفتم میره جای من میخوابه بازم در اینصورت گناهه آخه خودم همیشه میرم بغلش خیلی دوسش دارم تکیه گاهمه وقتی سرمو رو دستش میزارم آرامش میگیرم و از هیچی نمی ترسم

پاسخ :

سلام

مرد و زن ویژگی های متفاوتی دارن . شما به عنوان یه خانم سرتون رو روی دست برادرتون میذارید و کنارش می خوابید و احساس آرامش هم می کنید . تا این جای قضیه مشکلی نیست . 

ولی آیا از دل برادرتون خبر دارید ؟! مطمئنا نه ! چون مرد نیستید که درونش رو درک کنید . شما انتظار نداشته باشید که برادرتون به شما بگه کنار من نخواب . چون جوابی نداره که به شما بده . بهتون چی بگه ؟

بگه چون ممکنه به گناه بیافتم ؟ اگه شما چنین چیزی از برادرتون بشنوید چی در موردش فکر می کنید ؟ نمی گید بابا من خواهرتم ! گناه چیه ؟! بینی و بین الله دید شما نسبت به برادرتون عوض نمیشه ؟! 

پس اون علی رغم میل باطنیش مجبوره که این رفتار شما رو تحمل کنه و دم نزنه . 


غریزه ی جنسی محرم و نامحرم سرش نمیشه ، نشون به این نشون که در دین اسلام توصیه های به ظاهر سختگیرانه ای در این مورد داریم که بعضی هاش رو قبلا گفتیم . 

از سن سه سالگی ، دختر رو مادر باید حمام ببره و پسر رو پدر ! 

نباید در اتاقی که نوزاد حضور داره آمیزش بشه !

حضرت علی علیه السلام می فرمایند : پسران و دختران که 10 ساله شدند باید رختخواب آن ها را جدا کنید !

در حدیثی از معصوم آورده شده که ، دختری که 6 سالش تمام شده ، اگه مادرش اون رو برهنه در بهلوی خودش بخوابونه ، به منزله زناست !!!

امام رضا علیه السلام در مجلسی بودند ، دختری رو آوردند ، مردم اون رو می بوسیدند و در دامن شون میذاشتن ، وقتی نوبت به امام رسید ، پرسیدند چند سال داره ؟ گفتند 5 سال ! امام اون رو از خودشون دور کردند !!!

یه حدیث دیگه : پسران نباید دختر 6 ساله رو ببوسند و زنان هم نباید پسر 7 ساله رو ببوسند !!!


قدر برادرتون رو بدونید . نکنه چیزهایی که عرض شد باعث بشه دیدتون نسبت به اون عوض بشه . 

پس ناخواسته برادرتون رو اذیت نکنید . وقتی اون هست در پوشش دقت بیشتری بکنید . تا اون بتونه با آرامش بیشتری پیشرفت بکنه .

موفق باشید


پیشنهاد:

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم؟

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)