سلام دوستان شب و روزتون به خیر

یه سوال اساسی دارم ؛

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟ من دوس دارم ازاد باشم . حالا اگه قراره خوشتیپ باشم با لباس خوابای باز و لخت میگردم اگه عادیشم با تاپ و شلوارک و پیراهن و خلاصه هر چی نمیخوام توضیح بدم منظورمو بد متوجه بشید اما میخوام بگم خیلی راحتم حتی اگه شلخته هم باشم بی حجابم حتی شده معذرت میخوام فقط لباس زیر !

اما میدونم کم کم باید پوششمو حفظ کنم . میخوام بدونم تا چه حد ازادم و از چه سنی باید مواظبتمو شروع کنم ؟ ای خدا یعنی از حالا تو خونمم ازادی ندارم ؟ کاش به این زودی بچه دار نشده بودم .

اخه نمیشه که تو اتاق لباس خواب بپوشی یه ساعته هم درش بیاری . اصلا بعضی چیزا خون ادمو به جوش میاره

مرتبط:

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)