سلام.

نمیدونم از چی بگم کسی رو ندارم باهاش درد و دل کنم که اومدم اینجا من یه دختر فوق العاده بدشانسم

از روزی که یادمه وجودم واسه هیچ کس مهم نبود واقعا دارم میگم. تو خونوادم همه جور کمبودی رو تجربه کردم از کمبود مالی بگیرید تا کمبود محبت. خونوادم کاری نکردن که بی آبرو شن ولی خب تقریبا همه تو محل پشت سرمون غیبت میکنن چون یه کم مشاجره تو خونمون زیاده و بابام زیاد داد و فریاد میکنه. دلم میخواد این بحثای هر روزه تموم شه اصلا دلم میخواد از خونمون فرار کنم.

من بخاطر کمبود محبت با یه پسر تو فضای مجازی دوست شدم که 8 روزه ازش جدا شدم و الان دارم خیلی سختی میکشم التماسش کردم که منو ببخشه ولی...خلاصه اوضاع روحیم داغونه.

بخاطر یه سری از مشکلات خونوادگی خواستگاری نداشتم تا بحال. تو شهر ما دخترا 17 سالگی ازدواج میکنن ولی من که به 20 سالگی رسیدم یه خواستگارم ندارم! نمیدونم شاید بگین برو تو مجلس زنونه و اینا ولی مامانم بدش میاد که من برم اینجور جاها. 7 روزه هفته تو خونه نشستم جایی ندارم که برم...

بخاطر مشکل مالی برخلاف میلم دانشگاه تربیت معلم درس میخونم یعنی فقط بخاطر حقوقش این رشته رو انتخاب کردم وقتی که تازه قبول شده بودم همه میگفتن واست خواستگار میاد بخاطر این رشتت ولی الان سال دوم دانشگام کو خواستگار؟

خیلی خسته م واقعا از نظر عاطفی نیاز دارم با کسی باشم البته دیگه نمیخوام دردسر دوستی رو تحمل کنم. چون یه بار اینترنتی با یکی دوست شدم هنوز نتونستم فراموشش کنم همیشه هم نگران عکسایی هستم که به اون دادم..

دیگه مدتیه که دوس دارم بمیرم آخه چرا واسه هیچکس مهم نیستم حتی خونواده خودم؟


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟

دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)