سلام 

چند روز پیش توی دانشگاه صفحه گوشی دوستم رو دیدم که این وبلاگ رو باز کرده بود، جویا شدم دیدم که اگه مشکلت رو بنویسی مردم نظر میذارن و کمکت میکنن، منم یه مشکلی دارم، همیشه ی خدا فکرم رو مشغول کرده، گفتم که اینجا بگم شاید کسی تونست این ابهامم رو بر طرف کنه. 

من پسری هستم 22 ساله، مشکل من ظاهرم هستش، خودم میگم قیافه خوبی ندارم چون که هر پسری این رو تجربه کرده که یه روزی یه دختری ازش خوشش بیاد یا اینکه توی خیابون بیرون یا هر جایی بفهمه دختری بهش توجه داره نگاهش میکنه، به قولی واسش جذابه پسره، همه ما از این نگاه ها داریم که کسی واسه مون جذابه، چند ثانیه خیره میشیم بهش ولی من نه، اولا کسی تا این ... ها هستن نگام نمیکنه یا اگرم بکنه سریع برمیگردونه، من قدمم بلند نیست شایدم کوتاه باشه 170 سانتم ... این روزهام دقت میکنی بعضی دخترها قد بلند شدن، حالا شما یه دختر روی زمین پیدا نمیکنی نگه پسر قد بلند جذابه واسه ش. 

میدونی وقتی تو خیابون راه میری همه دخترها خوشگل و شیک و پیک، اصلا یه حس ضعیف بودن گم شدن بهت دست میده، انگاری که اصلا بین شون به حساب نمیای، اینکه حس میکنی همه شون ازت سر ترن هیچ کدوم تو رو حساب نمیکنن.

هیچ وقت هیچ دختری از من خوشش نیومده، میدونی کاش میشد از یکی سوال کرد که واقعا نظرت راجع به قیافه من چیه؟ یا قدم بقیه خصوصیات ظاهریم. 

ولی خب نمیشه چون هیچ وقت غرور آدم اجازه این کار رو نمیده و طرف مقابلت میفهمه که تو ضعف داری، کلا ظاهر مهمه، قیافه رو حالا بذاریم کنار ما میگیم متوسط، قد و هیکل چی میشه؟، ابهت مرده این چیزهاست، پول رو بذاریم کنار چون معیار بحث ما پول نیست.

سوالم اینه کاش از یه دختر میشد پرسید واقعا نظرت راجع به یه مرد که برات جذابه چیه؟ من که خودم وقتی میبینم از هر لحاظ کاملا معمولی هستم و هر روز بین جمعیت خودم رو در حد یه دختر جذاب نمیبینم حس بدی بهم میده. 

خوشم نمیاد کسی الکی روزی باهام باشه، شاید بگید برو یه دختر هم سطح خودت بگیر، اولا من نمیدونم واقعا سطحم چیه؟ دوما اگر برم دنبال کسی میرم که واسم جذاب باشه نه حساب کنم که از من پایین تره یا نه، اگه جسمم بزرگ بود مشکلی نداشتم ولی افسوس ... ، خانوم ها نظرتون چیه؟ 

بحث پول رو نکنید خواهشا چون جداست کلا، مرسی از نظرات تون. 

نمیفهمم خدا چرا باید یه مرد رو بی ابهت خلق کنه، کسی که غرورش همین چیزهاست، از اول بشریت هم همین بوده، پول فقط ماست مالیه که بقیه تاییدت کنن نه این که واسه خودت بخوانت . نمیدونم واقعا خسته م کرده این فکرها


مرتبط:

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

چرا من نمیتونم غرور مردانه داشته باشم ؟

می ترسم که به خاطر قد و هیکلم نتونم ازدواج کنم

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟

راهی هست که بشه فاکتور قد و هیکل رو برای خانم ها کمرنگ تر کرد ؟

به خاطر هیکلم احساس مردی و مردونگی ندارم

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

پسری هستم که به خاطر جثه ریزم اعتماد به نفس ندارم


مرتبط با ظاهر خواستگار:

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

تا چه اندازه قیافه واسه دخترا برا ازدواج مهمه

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

چرا دخترا اینقدر به قیافه حساس شدن ؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگارم به دلم ننشست، اشتباه کردم جواب منفی دادم ؟

ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)