من پسری 22 ساله هستم و بدن سازی رزمی کار می کنم 

دو تا سوال داشتم اول اینکه برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟

و دوم می خوام دستگاه لیزر خانگی بخرم و همه ی موهای بدنمو لیزر کنم اینجوری دیگه مجبور نیستم تند تند از اسپری استفاده کنم به نظرتون کار درستیه؟

پاسخ :

سلام

این که جذابیت داره یا نه رو خانم ها بهتر می تونن بگن . ولی مهم تر از جذابیت ظاهری بدن ، جذابیت های اخلاقی هستند که بعد از ازدواج به درد می خورن . 

بدن تیکه تیکه شاید در طول هفته فقط یکی دو ساعت به کارتون بیاد . اگه به دنبال رضایت همسر آینده تون هستید باید جنس زن رو بشناسید . مطالعه کنید و ببنید که با جنس زن چه برخوردی باید بکنید . باید بدونید که همسر آینده ی شما در خیلی از موارد با شما تفاوت های اساسی داره . 

گاهی اوقات ایده آل های اون با ایده آل های شما 180 درجه فرق داره . در کنار ساخت ظاهر بدن تون ، در این موارد هم اطلاعات کسب کنید .

همون طور که گفتید اگه ظاهر بدن تون مثل بروس لی باشه ولی نخواید یا نتونید یک خانم رو با ویژگی های مختص خودشون بپذیرید ، ظاهر زیبا هیچ ارزشی نداره .

خانم ها یه شوهر تپل خوش اخلاق با چندین کیلو اضافه وزن رو به یه شوهر با بدن ورزشکاری ولی بد اخلاق ترجیح میدن . پس زیاد روی ظاهر بدن ورزشکاری حساب باز نکنید . 

بدن بدون موی یک مرد شاید برای هم باشگاهی ها زیبا و جذاب باشه ولی این هم تاثیر چندانی در زندگی زناشویی نداره . غالب خانم ها دوست دارند که شوهرشون بدن مردانه داشته باشه . شما ممکنه از پاهای پر مو بدتون بیاد حق دارید چون مرد هستید . ولی همون طور که عرض کردم اغلب خانم ها در این زمینه با شما هم نظر نیستند . اون ها بدن پر موی مردانه رو به بدن بدون مو ترجیح میدن . 

پس تفکری که شما در این دو زمینه نسبت به جنس زن داشتید غلط از آب در اومد . پیشنهاد می کنم کمی بیشتر در مورد جنس زن تحقیق کنید تا با آمادگی بیشتر وارد زندگی زناشویی بشید و خدای نکرده بعد از ازدواج غافلگیر نشید .

موفق باشید


مرتبط:

خدا چرا باید یه مرد رو بی ابهت خلق کنه؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

چرا من نمیتونم غرور مردانه داشته باشم ؟

می ترسم که به خاطر قد و هیکلم نتونم ازدواج کنم

راهی هست که بشه فاکتور قد و هیکل رو برای خانم ها کمرنگ تر کرد ؟

به خاطر هیکلم احساس مردی و مردونگی ندارم

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

پسری هستم که به خاطر جثه ریزم اعتماد به نفس ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)