سلام

من خودم یه پسر مجردم ولی هیچ وقت نفهمیدم معنی و تعریف مرد یا پسر خوش قیافه برای زنان و دختران چیه ؟

یه زن یا دختر خوشگل رو چه زن یا چه مرد خیلی راحت تشخیص میدن ولی مرد خوش قیافه یا به قول خود خانومها مرد خوشگل رو چطور میشه تشخیص داد ؟

من که خودم یه پسر هستم هیچ وقت مرد یا پسری خوش قیافه یا خوشگل رو ندیدم. اصلا خوشگل بودن مرد یا مرد زیبا از نظر زنان یعنی چی ؟ ( من دارم فقط درباره چهره صحبت میکنم نه قد و قواره و هیکل ) شاید یه چیزایی هست که ما مردها نمیدونیم . 

چند بار دیده ام که دختران یا زنان درباره پسران و مردهای زیبا یا خوش قیافه در اینجا حرف میزنند ( مثل همین سئوال ) ولی خودم اصلا یه مرد خوش قیافه یا خوشگل که چهره اش برای زنان جذاب و تحریک کننده باشه ندیده ام. نه بین دوستام نه تو جامعه و کوچه و خیابان . یا ریش دارند یا اصلا قیافه ای قابل تامل که زنان حتی برای لحظاتی به آنان خیره شوند ندارند.

خیلی خوشحال میشم اگه یه خانم در این مورد جواب منو بده . چه چیز چهره مردان برای زنان تحریک کننده و جذابه ؟ ( بازم دارم میگم دارم درباره چهره حرف میزنم نه درباره قد و قواره و هیکل ) ...


مرتبط :

به پسرانی که میگن ما خیلی خوشتیپ و زیبا هستیم

چرا فلانی از من پایین تره ولی شوهرش خوشتیپ تره ؟

کلیپ یه پسر خوشتیپ در خیابون های نیویورک 

از دید خانم ها ، ظاهر تازه دامادها چطور باید باشه ؟

ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

خواستگاری دارم که از من کمی زیباتر هستند

یه دختر هم می تونه به خاطر زیبایی پسری رو دوست داشته باشه !

چرا میگن مرد باید در همه چیز جز زیبایی از زن بالاتر باشه ؟

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)