سلام

پسری ۲۵ ساله هستم . ارشد حقوق از دانشگاه دولتی دارم ، در کنارش در آموزشگاه خصوصی زیر نظر فنی حرفه ای ، برق و نرم افزار یاد گرفتم ، به زبان هم مسلط هستم ، از بچگی وسواس فکری داشتم ، به خاطر همین سه چهار حرفه یاد گرفتم تا برام کار پیدا بشه . جالبه ...

من پسری آروم ، مهربون و خوش اخلاق هستم البته ویژگی های منفی هم دارم اما کم در حد سه چهار مورد معمولی ، این مسائل رو برای تعریف از خودم نمیگم ، مجبورم بگم تا بتونید درست راهنمایی بفرمایید . 

اهل دوستی با دختر و قهوه خونه و رفیق بازی نبودم ، هدف برای زندگیم دارم ، با وجود مشکلات سخت اقتصادی ، شرایط ازدواج رو دارم و حقوقم متغیر بین چهار تا هشت میلیون در ماه هست ، خوب پس تا این جا هیچ مشکلی نداشتم ، خدا رو شکر ... 

اما من یه کمبودی توی زندگیم دارم به اسم همسر ، ولی همون طور که گفتم چون وسواس فکری داشتم ( البته بد بین نیستم ) تا حالا خواستگاری نرفتم ، چون ظاهرم خیلی جذاب نیست . قد متوسط رو به کوتاه ( ۱۷۰ ) دارم ، اعتماد به نفسم رو کم کرده ، من دنبال ترحم نیستم . اگه قدم بلند بود چه موفقیت هایی تا الان نصیبم می شد . 

خواهشا نگید مهم نیست ، تو همه پست های مربوط به قد و جذابیت گفتید پسر قد بلند بالای ۱۸۰ جذابه ، منم نمیخوام ازدواج کنم ، و حتی دو بار برام پیش اومد دختر خانم نزدیکم شد و مستقیم- غیر مستقیم گفتند ازت خوشم میاد منم چون اعتماد به نفس نداشتم هیچ حرفی اون لحظه نزدم ، ناشیانه و سرد رفتار کردم و طرف رفت

به نظرم من اگه ازدواجم کنم همسرم چشمش دنبال مرد های دیگه ست ، دختر ها به ظاهر اهمیت زیادی میدن ؟! 

تصمیم گرفتم برای همیشه مجرد بمونم ، و به هدف های بلند و قشنگی که دارم فکر کنم . و البته همواره تنها زندگی کنم

کاش قدم بلند بود تا اعتماد به نفسم پنج برابر میشد و به جا های بزرگ تری می رسیدم ، هنوزم گاهی پاهام رو فشار میدم تا کشیده بشه ، از خودم بدم میاد ، البته بگم ، هم اندامم خوبه و ورزش کار هستم هم تیپم اکثر موقع ها مردونه و شیک هست ، ولی به هر حال خوش به حال قد بلند ها ...

سوالم اینه ، ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟ 

لطفا راستش رو بگید


مرتبط :

به خاطر ظاهرم حس میکنم نمیتونم دختری رو برای ازدواج جذب کنم

از دید خانم ها ، ظاهر تازه دامادها چطور باید باشه ؟

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

تا چه اندازه قیافه واسه دخترا برا ازدواج مهمه

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)