سلام

دختری بیست ساله ام و دانشجو . خواستگاری دارم سی ساله ، از نظر خانوادگی خوبن، اخلاقش دقیقا چیزی که خودم میخوام ، تحصیلات دکترا، از نظر مالی هم خونه و ماشین و شغل داره . فقط تنها مشکلی که دارم اینه که از نظر ظاهری اصلا خوشم نیومده، اصلا ... ولی دیگه مشکلی ندارم با سایر مسائل.

ضمنا در مورد اختلاف سنی خواهش میکنم نظر ندید، چون چیزی هست که خودم میخواستم و میخوام همچنان این اختلاف سنی رو ، یعنی اگه به ایشونم جواب ندم، برای موارد بعد هم دنبال اختلاف سنی در همین حد هستم. الان در مورد ظاهر ایشون پرسیدم و کمک میخوام ازتون .

ممنون از همگی


مرتبط :

به خاطر ظاهرم حس میکنم نمیتونم دختری رو برای ازدواج جذب کنم

از دید خانم ها ، ظاهر تازه دامادها چطور باید باشه ؟

ظاهر برای دختر ها چقدر مهمه؟

تو جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

تا چه اندازه قیافه واسه دخترا برا ازدواج مهمه

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)