سلام
من یکی از خوانندگان وبلاگ هستم که بنا به دلایلی نمی خوام نامم فاش بشه!

سوال اول :

یک سوالی ذهن منو مشغول کرده اینه که پسر خوشگل یعنی چی ؟ یعنی تو قیافش چه خصوصیاتی باید داشته باشه؟ ( منظور من خوشگلی هست نه خوشتیپی )

حالا این سوال از اونجا برام پیش اومد که الآن بعضی از هنرمندها و ورزشکارها به عنوان خوشگل شناخته میشن ولی من هیچ خوشگلی توشون نمی بینم! اسم میارم ولی امیدوارم توهین حساب نشه بذارین به حساب صراحتم و با چاشنی شوخی!

الآن مثلا علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال واقعا خوشگله؟ احسان علیخانی و علی ضیا با چه متر و معیاری خوشگل حساب می شن؟ حالا اینها به کنار تو اینستاگرام تتلو دخترها کامنت میذارن که چه قدر خوشگلی!!! اینو دیگه کجای دلم بزارم؟ اصلا جدی میگن یا سر کار گذاشتنش؟

حضرت یوسف یک پیامبر زیبا بود. ولی تو سریال یوزارسیف نه اون پسره تو کودکی و نه بازیگر نقش بزرگسالی از دید من خوشگل نبودن! حتی اون پادشاهه آخناتون با این که مو نداشت به نظر من خوش قیافه تر بود ( چه تو کودکی چه بزرگسالی) !

البته جسارت نباشه به این دوستانی که اسم آوردم چون همه شون خدایی خوشتیپ هستند (به غیر از تتلو البته)  ولی خوشگل از دید من نه! از دید من یکی مثل پارسا پیروزفر خوشگله . یا رضا شاهرودی بازیکن  سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم همینطور. مالدینی هم خوشگل بود. ولی این هایی که در بالا مثال زدم از دید من خوشگل نیستند!

سوال دوم حالا من یک پسرم با یک قیافه معمولی . من و در کل ما پسرها چه کاری می تونیم بکنیم تا خوش قیافه تر بشیم. دخترها با گرفتن ابرو و یک سری کارها روی صورت مثل سفید کردن و گرفتن لک صاف کردن و از بین بردن موهای زائد روی صورت می تونند خیلی سطح قیافه شون رو ببرن بالا ولی قطعا یه همچین کارهایی برای مردها جواب نمی ده! انتظار که ندارین پسر مردم ابرو بگیره؟ 

مرتبط:

آقایون چقدر به زیبایی و خوش تیپی خودشون اهمیت میدن؟

لیاقت شوهر نازیبایم را ندارم

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

عموم مردم دلش را ندارند تا فردی واقعا زشت را دوست بدارند

چطوری تونستید درد زشت بودن خودتون رو فراموش کنید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)