سلام

همه میدونیم که زیبایی مهمه و صد البته کاملا نسبیه اما به هر حال همین نسبی بودن هم استاندارد های خودش رو داره و بعضی ها هستن که از نظر اکثریت (شما بخون همه) نازیبا هستن؛ هر چند تعداد افراد واقعا نازیبا خیلی خیلی کمه ولی وجود دارن مثل خودم؛ حالا درخواست من دقیقا از دوستانیه که مثل خودم هستن و تجربه دارن اینه که از خودشون و تجربیات شون بگن.

مثلا بعضی چیزها هستن که بخاطر همین ظاهر هیچ وقت بهشون نمیرسیم، مثل همسر زیبا (البته اینم همین جا بگم بقیه دوستان نیان بگن خوب با یکی مثل خودت ازدواج کن؛ همون طور که شما ها توانایی زندگی کردن با زشت ها رو ندارید ما هم نداریم، اصلا تحمل قیافه خودمونم نداریم ما ها فقط زشتیم وگرنه مثل خود شما زیبا پرستیم البته در مورد خودم فقط زشتی نیست خوانواده خیلی خیلی افتضاهی دارم).

داشتم میگفتم حالا که قرار نیست ازدواج کنیم شما دوستان چه هدف هایی رو تو زندگی تون جایگزین کردید؟ بهشون رسیدید؟ از زندگی تون راضی هستید؟ مثلا یکی از اهدافم از بچگی این بود که دندون پزشک بشم و البته توانایی شدنش رو هم دارم. کلا درباره زندگی و تجربیات تون بگید و این که الان خوشحال هستید؟ 

اینم بگم نیایید امید الکی بدید فقط حقیقت رو بگید، دوستانی که تجربه مورد منو ندارن هم لطفا برن بیرون از تاپیک اینجا چندان به درد شما نمیخوره چون درکی از چیزی که میگم ندارید. لطفا اینم بگید که چطوری تونستید درد زشت بودن خودتون رو فراموش کنید و بهش فکر نکنید یعنی چطوری باهاش کنار اومدین؟ در ضمن من پسرم و بیست و چند ساله هستم، اگر اقایون جواب بدن عالی میشه البته کیه که بتونه جلوی خانوم ها رو بگیره پس خانوم ها خواستید بگید 

ممنون از همه


مرتبط:

آقایون چقدر به زیبایی و خوش تیپی خودشون اهمیت میدن؟

لیاقت شوهر نازیبایم را ندارم

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

عموم مردم دلش را ندارند تا فردی واقعا زشت را دوست بدارند

پسر خوشگل یعنی چی ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)