سلام

من پسری بیست ساله هستم. واقعا ممنون میشم با نظراتون کمکم کنید . قد من ۱۷۲ هستش با وزن ۵۶ و قیافه معمولی ، مشکل بزرگی که دارم اینه لاغرم و به همین خاطر ریز کوچک نشون میدم که خیلی ساله اعتماد به نفسم رو گرفته و الانم که سنم بالا رفته ، به خاطر همین مساله خیلی اعتماد به نفسم کم شده و وقتی از بقیه میشنوم که میگن ریزه ای واقعا میشکنم . چون بالاخره یکی از صفات مرد هیکل و جثه و قدرت بندی اونه که خیلی مهمه و وقتی به یه پسر میگن ریزه ای خب شاید به ظاهر ساده بیاد ولی واقعا جمله سنگینیه و میشکنه آدم رو .

این مساله واقعا اذیتم میکنه و یه جاهایی شدیدا به خاطرش دلم میشکنه و اعتماد به نفسم کم میشه . در مورد ورزش و بدنسازی هم بگم که این ورزش واسه گنده شدن و عضله سازی و تغذیه خوب و مکمل احتیاج داره که غیر اون واسه  فرد لاغر اندامی مثل من چیزی جز ناامیدی و کوفتگی بدن نداره .

نمیدونم باید چیکار کنم توی این خرج گرونم چیزای پر کالری مثل گردو نمیشه خرید و خورد ، واقعا خسته م از خودم و از پسر بودنم . چیکار کنم ؟

خواهشا نظر بدین


مرتبط:

خدا چرا باید یه مرد رو بی ابهت خلق کنه؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

چرا من نمیتونم غرور مردانه داشته باشم ؟

می ترسم که به خاطر قد و هیکلم نتونم ازدواج کنم

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟

راهی هست که بشه فاکتور قد و هیکل رو برای خانم ها کمرنگ تر کرد ؟

به خاطر هیکلم احساس مردی و مردونگی ندارم

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)