سلام بر همه

من پسری 18 سالمه هستم که قدم 173 و وزنم 58 کیلو هستش نسبت به هم سن های خودم کوچیک تر هستم هم از لحاظ ظاهری هم از لحاظ اندامی .

اصلا میترسم همین مورد باعث بشه در اینده نتونم با دختری ازدواج کنم همش این دقدقه تو ذهنمه میشه کمک کنین.. قیافه خوبی دارم . اما احساس میکنم به خاطره قد و هیکل نداشتن هیچ دختری حاضر به ازدواج باهام نیست.


مرتبط:


خدا چرا باید یه مرد رو بی ابهت خلق کنه؟

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

چرا من نمیتونم غرور مردانه داشته باشم ؟

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟

راهی هست که بشه فاکتور قد و هیکل رو برای خانم ها کمرنگ تر کرد ؟

به خاطر هیکلم احساس مردی و مردونگی ندارم

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

پسری هستم که به خاطر جثه ریزم اعتماد به نفس ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)