سلام

من یه پسر 21 ساله هستم ، قدم 174 ،‌وزنمم 77 ، هیکلمم خوبه ، سبزه هستم ، مشکلی تو صورتم ندارم  . یه ذره دماغم بزرگه ، یه مساله هست که خیلی خیلی ذهنم رو درگیر کرده . اول باید عاشق بشی بعد ازدواج کنی ! . منتهی جدیدا یه مساله خیلی زیاد شده و خیلی نگرانم کرده همیشه بهش فکر میکنم .

اینکه دختر خانوما خیلی به قیافه اهمیت میدن یعنی باید خوش قیافه خوشتیپ باشی تا عاشقت شن . طوری شده که بعضی وقت ها از کنار یه خانومی رد میشم نگاه بهم نندازه فکر میکنم با خودم که چقدره نابودم که این نگاهمم نکرده . ولی تا حالا کسی از قیافم ایراد نگرفته بگه اینطوری یا چی ؟

ولی به نظر خودم برای دخترا جذاب نیستم ، منم دلم میخواد عاشق بشم ، ازدواج کنم ، ولی خب حس میکنم عادیم ، جذابیت خاصی برا دخترا ندارم ، کلا همه چیم معمولیه ، خودم فکر میکنم هیچ کس سمتم نمیاد به این دلیل که خوشگل نیستم یا قدم زیر 180 . جدیدا هم همه دنبال پسر قد بلند خوشگلن که عاشقش شن . نمیدونم باید چیکار کنم برا این قضیه ؟

با خودم میگم تو جمع کلاسمون یا بعدا برا پیشنهاد ازدواج دادن یا ابراز علاقه ، منی که همه چیم معمولیه برم به به دختری ابراز علاقه کنم نه میشنوم . حالا اینکه دختری خودش بیاد سمتم از من خوشم بیاد که هیچ .

خواهشا راهنمایی کنید ، حس میکنم تا آخر عمرم کسی از من خوشش نمیاد هیچ دختری ، تو روحیم تاثیر داره نظراتتون .

مرسی


مرتبط:

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟

چرا من نمیتونم غرور مردانه داشته باشم ؟

می ترسم که به خاطر قد و هیکلم نتونم ازدواج کنم

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟

راهی هست که بشه فاکتور قد و هیکل رو برای خانم ها کمرنگ تر کرد ؟

به خاطر هیکلم احساس مردی و مردونگی ندارم

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

پسری هستم که به خاطر جثه ریزم اعتماد به نفس ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)