سلام
پسری ۳۰ سالمه هستم. مشکل من هیکل نامناسبم هست. قدم تقریبا کوتاهه ۱.۷۰  و وزنم ۴۸ کیلو . قدم که دیگه تغییر نمیکنه متاسفانه وزنمم به علت پرکاری شدید تیروئید و همچنین عامل ژنتیک ثابته الان ۱۷ ساله وزنم همینه .
مشکل اشتها و خوردن اینا نیست با باشگاهم حل نمیشه  خیلی راه ها رفتم برای افزایش وزن ولی جواب نمیده.بیشتر به خاطر بیماریه . تصور این قد و هیکل قطعا برای کمتر دختری جذابه بیشتر شاید تنفر آور باشه ( البته خیلی وقت ها به طور غیر مستقیم   مورد تمسخرم واقع میشم) .
من در حد توانم سعی کردم این ویژگی های منفی از بین ببرم ( هر چند خودم تو به وجود اومدنش بی تقصیر بودم ) تو یه رشته خوب فوق لیسانس گرفتم و الان سر کار میرم البته درآمدم متوسطه ( البته تو این شرایط اقتصادی  باز خوبه بیکار نیستم )  از لحاظ اخلاق و ایمانم به گواه اطرافیان خوب هستم  ولی متاسفانه علی رغم موردهای متعددی که برای ازدواج رفتم کسی رغبت نمیکنه باهام ازدواج کنه :(

 اکثر دخترهای امروزی ام قد و هیکل خیلی براشون مهمه . نمیدونم تا کی باید نیازم سرکوب کنم  .

یه حس بدی به ادم دست میده که میره خواستگاری  حتی به جلسه دوم هم نمیرسه . من خودم قبول دارم هیکل خوب نیست ولی نمیدونم چیکار کنم یکی بتونه بدنمو فاکتور بگیره و کمی به جنبه های دیگه توجه کنه شاید اگر پولدار بودم حاضر بودن با هیکلم کنار بیان ولی  بازم اون موقع حس خوبی نداشت .

 ایا راهی هست که بشه این فاکتور قد و هیکل کمرنگ تر کرد ؟

مرتبط:

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)