سلام
من پسری لاغر و قد بلندم و خودم میگم که سلیقه افراد فرق میکنه و میخوام همینطور که هستم بمونم ولی دوستام میگن که بیا باشگاه چون دخترا هرجورم سلیقه داشته باشن یک نفرو میخوان که قشنگ ازشون مراقبت کنه و بهش افتخار کنن و تو اینطوری اصلا هیچ ابهتی نداری و هیچ کس محلت نمیذاره !!
من خودم زیاد از باشگاه خوشم نمیاد و از لاغر بودنم هم ناراحت نیستم ولی میترسم فردا یکی رو خواستم بهم بگه دیلاقی و هیچ زوری نداری و هیچ مرد نیستی! یا قبولم کنه هم من فک کنم نگفته که ناراحت نشم !
حالا ما قبول داریم تو حیطه لاغر و چاق و فیت بودن سلیقه ها متفاوته ولی آیا این درسته که بگیم همه دخترا افراد قدرتمند و ظاهر مردانه که بتونن بهش افتخار کنن که یه مرد کنارشونه!! خوش شون میاد و از افراد نحیف و ضعیف و ظریف تعبیر بدتری ( مثلا بگن کاری نمیتونه کنه و هیچ نمیتونه خودشو اداره کنه چه برسه دو تا بشه و ... ) دارن؟ یا این موضوع هم سلیقه ایه؟
مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)