سلام

من می خوام بدونم وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟ من دبیرستانیم . ما محله مون رو تازه عوض کردیم ، سطح فرهنگ مردم اینجا وحشتناکه ، تو مدرسه بچه ها فحش های خیلی بد بهم می دن اسمم رو مسخره می کنن تا حالا هیچ کس اسمم رو مسخره نکرده بود ، اسمم معنی خوبی داره تو حافظ و عطارم هست ، ولی مسخره ام می کنن من هیچی نمیگم ، ولی داره عصبیم می کنه ، تو خونه ام دعوام میشه یا می زنم زیر گریه . 

می خوام واکنش درست نشون بدم که دیگه مسخره ام نکنن نمی خوام دعوا کنم چون بعضی اینجا چاقو دارن ولی می خوام فک نکنن چون مودبم می تونن هر کاری کنن اسمم پریوشه . 


مرتبط :

به خاطر سلیقه ی مادرم، در مهمانی خانوادگی مسخره شدم

احساس می کنم با کوچکترین حرکتی ممکنه مسخره بشم

کاش مادرم حرف های منو میفهمید و درکم میکرد

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

با کسانی که شما رو تحقیر می کنن چطور برخورد می کنید؟

دیگه نمیخوام به خاطر خانواده فقیرم تحقیر بشم

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

تیکه و کنایه از هر فردی شنیدم همون فرد ازم زده جلو

چطور نسبت به رفتار بد دیگران بی خیال باشم؟

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)