سلام 

نیاز به کمک و مشورت دارم، بی مقدمه شروع میکنم؛

خانواده ام با وجود اینکه تقریبا از بهترین و مورد احترام ترین و (کلا بهترین ها دیگه) خانواده ها بوده، وضعیتی که خیلی ها حسرت مون رو خوردن، حالا دچار مشکلات وحشتناکی شدیم، مالی، سلامتی و از همه بدتر آبرویی! 

کلا دیگه کسی برامون احترام قائل نیست، شدیم نقل مجلس خاله خانباجیا، پدر و مادرم پیر شدن یه شبه زیر بار غصه، چیزی قابل کنترل و حل شدن نیست، خیلی ها از اقوام درجه یک دو سه‌ دارن بهمون ضربه میزنن، واسه بعضی ها شدیم پله که پا بذارن رومون برن بالا، بعضی ها عقده هاشون رو خالی کنن، بعضی دیگه هر جور و هر چی. 

همه داریم زیر فشار له میشیم، نه خواب شب دارم نه تمرکزی تو روز، تمام زندگیم شده غصه، چیکار کنم بی خیال بشم ؟ 

مرتبط :

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)