با سلام و خسته نباشید

دیگه خسته شدم

دیگه از هر چی اسمش حسادته، اسمش فضولیه حالم بهم میخوره . یکی از دوستانم که از شانس بدم فامیل درجه یک هم هست و هر دو دختریم بد جوری تو زندگی مون فضولی میکنه، ۲۴ ساعته حتی خواب و بیدار شدنمون رو هم چک میکنه .

مثلا یه شب دیر بخوابیم فورن میپرسه خونه تون چه خبر بود دیر خوابیدین؟ یا مثلا من یه روز صبح خیلی زود بخوام بیدار شم مثلا میرم تلگرام میفهمه بعدش ازم میپرسه کجا میرفتی که زود بیدار شدی؟ یا مثلا میگه بریم فلان جا من میگم حالا بعدا امروز جور نیس دیگه ول کن نمیشه تا بفهمه من مشکلم چیه نمیتونم برم بیرون .

یه جورایی خودشو از چشمم انداخته اما چون فامیلیم نمیشه باهاش قطع ارتباط کرد . به بعضی چیزای مشترک که هر دو داریم اونی که من دارم روش عیب میذاره اونی که خودش داره رو تعریف میکنه اینم حس حسادتشه که خیلی جاها بهم فهمونده حسودی میکنه بهم . خلاصه این روزا خیلی حساس تر شده و این منو آزار میده ازش بدم میاد ولی نمیشه باهاش قطع ارتباط کنم . 

شماها بگید چیکار کنم انقدر تو مسائل خصوصی که بهش ربط نداره فضولی نکنه ؟


مرتبط:

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)