سلام
نماز و روزه هاتون قبول و التماس دعا
شاید واقعا نشه اسمش رو گذاشت مشکل اما دوست دارم نظرات تون رو بشنوم
دختر هستم مجرد 25 ساله ، زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم و سعی میکنن با رفتاراشون آزارم بدن!
پشت سر حرف زدن و اینا که دیگه برام عادی شده اما گاهی توی محیط کار حتی اذیتم میکنن اینقدر که نمیذارن کارم انجام بشه و تا رئیس نباشه ازم حمایت نکنه هیچی رو برام ثبت نمیکنن از کارمزد گرفته تا پاداش و ... تا رئیس نباشه واسم رد نمیکنن...

خانومای همکارم بدجوری بهم حسودی میکنن حتی رئیسم یکبار اینو گفت که چون خوش برخورد و خوش پوش هستی حسادت میکنن توجه نکن.
به همکارای مرد هم اصلا توجهی ندارم به جز متاهل ها و سن بالاها که قابل احترامن بقیه چون جواب اس ام اس و درخواست شون رو ندادم باهام کلا کنتاکت دارن!

بین دوستام هم خیلی به مشکل بر میخورم همیشه مردهای بلند مرتبه به سمتم جذب میشن. شاید باور نکنید اما موقعیت های خیلی خوبی واسه ازدواج داشتم.

من خیلی وقت ها به دوستام کمک مالی کردم که هیچوقت برنگردوندن حتی! گاهی خودمو میزنم به اون راه و میگم خوب من بالام زود به چیزهایی که خواستم رسیدم واسه همینه که حسودی میکنن اما خیلی احساس تنهایی میکنم...
حتی دیگه براشون چیزی تعریف نمیکنم البته اسمشو میذارن کلاس گذاشتن . من حتی دوران دانشجوییم کار میکردم
الان کار خوب دارم با حقوق خوب، پس انداز خوب، ماشین خوب و خیلی وقته استقلال مالی دارم و حتی شهریه دانشگاهم رو خودم پرداخت میکردم.
ولی واقعا این چیزها رو قابل حسودی یا قابل کلاس گذاشتن نمیدونم . روز به روز دارم به خاطر مورد توجه بودن زیادی تنهاتر میشم

توی خونه هم پدرم بیشتر از همه به من گیر میده! مامانم و زن داداشم معتقدن چون خوشگل و خوشتیپی توی چشمی و دلیلش اینه...، باید واسه موفقیت هامم غصه بخورم!!!


مرتبط:

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)