سلام دوستان! 

سوالم اینه که چه جوری بعضی ها این قدر شخصیت جذاب و دوست داشتنی و قوی دارن که همه جور آدمی ازشون خوش شون میاد؟ و دوست دارن با اون ها دوست بشن؟ 

همه جذب این جور آدم‌ها میشن، خب دلیلش چیه؟، مگه چه کار می کنن که همه دوست شون دارن یا اگه مشکلی داشتن از اون ها کمک می‌خوان؟، و اینکه چه جوری این جور آدم‌ها این قدر قوی و با اعتماد به نفس هستن که حتی اگه صد بار هم شکست بخورن و یا حق شون ضایع بشه ناراحت نمیشن و از رو نمیرن؟

من آدم ضعیف یا تنهایی نیستم یا اینکه کسی باهام مشکل داشته باشه، اتفاقاً خیلی‌ها فکر می کنن من با اعتماد به نفس و قوی هستم اما نه! من از درون خیلی احساس پوچی می‌کنم، احساس می‌کنم همه به زور دارن منو تحمل می کنن و خب منم دوست دارم مثل این جور آدم‌ها در هر شرایطی قوی و محکم و با اعتماد به نفس باشم...

بعضی از اینها حتی استعداد چندان خاصی هم ندارن یا اون قدر باهوش نیستن اما به اخلاق محکم و قوی دارن که به همه چیز میرسن!، خب چه جوری؟

دلیل اینکه همه دوست شون دارن و خودشون این قدر قوی هستن چیه؟، یعنی چطور این قدر اخلاق و شخصیت جذاب و دوست داشتنی دارن که خیلی‌ها باهاشون مشکل ندارن و بهشون احترام می ذارن و دوست دارن همه جا باهاشون باشن؟ 

لطفاً اگه می دونید منو راهنمایی کنید خیلی متشکرم.


مرتبط:

پسری هستم که یه مجموعه کامل از صفات غیر جذاب رو دارم

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

انگلیسی صحبت کردن پسر برای دختران جذابه ؟!

به دلایل نامعلومی برای خانمم جذاب نیستم

هر چی لاشی تر باشی برای دختران جذاب تری ؟!

آیا شکم شیش تیکه ی آقایون برای خانومها جذابه ؟

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟


مرتبط با ویژگی های جذابیت دهنده به خانم ها:

چه مدل دخترهایی کلی خاطر خواه دارن؟

فلان دختر جذابه یعنی چی؟

چه فرقی بین دختر خوشگل و دختر جذاب هست؟

دختر جوان و زیبایی هستم ولی صفت جذابیت رو ندارم

یه خانم محجبه بدون آرایش هیچ جذابیت جنسی نداره؟

بیایید جذاب باشیم

یه دختر احساساتی و عاطفی برای آقایون جذابیت داره یا نه؟

در انتخاب همسر به دنبال جذابیت باشید

چه چیزی دختران رو جذاب نشون میده؟

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم؟

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند؟!

راه های جذاب شدن دختران

به همدیگه توی جذاب تر شدن مون کمک کنیم

بیرون بودن موهای جلوی سر خانمها، باعث جذابیت شون میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)