من یه پسر دانشجوی بیست و سه ساله  هستم. مشکلی که دارم اینه که متاسفانه چهره بچه گونه ای دارم (دقیقا یه چیزی شبیه  فرودو بگینز توی فیلم ارباب حلقه ها)، قبلا فکر نمی کردم مشکلی باشه اما وقتی دو بار که از طرف خانم ها رد شدم و روم لقب گذاشتند متوجه شدم که مشکله. 

زیاد بقیه بهم گفتند که چهره زیبایی دارم (اما این زیبایی بیشتر پسرونه ست تا مردونه) پس مشکل زیبایی چهره م نیست بیشتر فرم صورتمه که زیادی مظلوم و کودکانه ست، چون هر دو باری که رد شدم به خاطر همین موضوع بودش و اون دو تا خانم هم علتش رو همین موضوع گفتند، حتی یکی شون هم با لحن تند گفتند که از مردان خوشش میاد نه از پسربچه ها. 

از یه طرف دیگه شخصیتم هم بدتره، همه ش از خانم ها می شنوم که از مردان مغرور و سنگین خوش شون میاد، در حالی که من خیلی مظلوم و احساساتی ام و یه گنجشیک جلوم بمیره اشکم در میاد و بعضی وقت ها به خاطر قیافه مظلومم بهم زور هم میگن. 

یعنی احساس می کنم یه پکیج کامل از صفات غیر جذاب هستم، خب دست من نبوده که موقع تولد چهره م و شخصیتم رو انتخاب کنم الان با این وضعیت من باید چیکار کنم؟ خانوم هایی هستند که از چهره بیبی فیس توی آقایون خوش شون بیاد؟ یا اصلا حاضر بشند همچین مردی رو قبول کنند؟ این خانوم ها خودشون بیبی فیسند یا بالغه چهره شون؟ چه جوریه شخصیت شون؟ 

بالاخره من باید از یه نشونه های متوجه بشم که چه جور زنایی بیشتر حاضرند من رو بپذیرند.


مرتبط:

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

انگلیسی صحبت کردن پسر برای دختران جذابه ؟!

به دلایل نامعلومی برای خانمم جذاب نیستم

هر چی لاشی تر باشی برای دختران جذاب تری ؟!

آیا شکم شیش تیکه ی آقایون برای خانومها جذابه ؟

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

برای خانم ها هیکل ورزشکاری جذابیت داره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)