سلام

دختری ۲۳ ساله هستم و مشغول تحصیل و مجرد‌. ماجرا بر می گرده به وقتی که بیست و یک ساله بودم، خانواده ما کلاً ارتباط فامیلی زیادی دارن با هم، از قضا همدیگه رو زیاد می دیدم. تو گروه بچه های هم سن و سال دو تا برادر دو قلو بودن که یک سال و خورده ای از من کوچیکتر بودن، خانواده خوبی بودن و کلاً آدم های اجتماعی و اهل ساز و موسیقی.

تا اینکه من متوجه شدم یکی از اون پسرها مدتیه انگار بیشتر بهم توجه می کنه یا نگاه می کنه، طبیعتاً فکر کردم خیالاتی شدم بعد از طریق واسطه و حتی اون آقا پسر متوجه شدم که بهم علاقه پیدا کرده. حتی ازم خواستگاری کرد منتهی خانواده‌ها مخالفت کردن، بیشتر خانواده خودم، به خاطر سن کم ایشون و خودم هم مخالفت کردم چون عاشقش نبودم.

از اون موقع ارتباط خانوادگی مون با اون ها کمتر شد و منم دو سه بار بیشتر ندیدمش و زیاد پیگیر نشدم. امّا خب همه فامیل می دونن و حتی یه آشنا باهام صحبت کرد این آقا بعد اون ماجرا یه مقدار افسرده شده و حتی توی جمع زیاد نمی ره و گاهاً سیگار می کشه، خیلی تو خودشه و اصلاً به دخترهای دیگه توجه نداره!، مثل اینکه هنوز عاشق هستش و همه هم این رو می دونن، از فامیل و دوست و آشنا!

راستش من هیچ وقت حس خاصی بهش نداشتم، خیلی عادی و الآن هم در شرف ازدواج با کسی هستم که دوستش دارم منتهاش شرایط اون آقا واقعاً ناراحتم کرد چون از یکی از آشنایان مون که خیلی با هم دوستیم در واقع مثل یه رازه، بهم گفت دختر خاله ش که حدود دو سال از این آقا کوچک تره و منم دیدمش خیلی زیبا و متین و با کمالاته بهش علاقه داره ولی به خاطر حیای دخترونه ش پیش قدم نمی شه و چند باری با دختر خاله ش به مهمونی هایی که این آقا رفته هم رفته.

منتهی ایشون هیچ توجهی بهش نداره! راستش برای هر دوشون ناراحت شدم ولی خب منم حق انتخاب داشتم و چون سن آقا کم بود فکر می‌کردم حسش رو فراموش می کنه یا این هوسه و یه روز واقعاً عاشق میشه، یه عشق دو طرفه! 

پس لطفاً منو سرزنش نکنید چون ما هیچ رابطه‌ای با هم نداشتیم که من ول کنم و این حرف‌ها. امّا سوال من اینه؛ 

یعنی این آقا نمی تونه دوباره عاشق بشه؟، چرا به دختری که دوسش داره و این قدر هم خوب و زیباست بی توجهه؟، در واقع من کاری از دستم بر نمیاد، در شرف تاهلم نبودم باز هم کاری نمی‌شد بکنم، خیلی دوست دارم این علاقه از سرش بپره و عشق دو طرفه رو تجربه کنه؟ یعنی نمی شه دوباره عاشق شد؟ 

اون دخترم طفلی گناه داره، امیدوارم هر دوشون عشق و آرامش رو تجربه کنن، چون من معتقدم برای عشق اول لزوماً نمی تونه عشق آخر باشه!، شما چی فکر می کنید راجع به این پسر و دختر!؟



شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد


مرتبط با عشق یک طرفه :

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه) شکست عشقی (۲۹ مطلب مشابه)