سلام سوال داشتم
اول تشکر میکنم بابت دوستان که جواب میدهند
خواهش میکنم کمکم کنید
خواستگاری دارم از همه لحاظ مورد تایید بنده و خانوادم و ما جواب مثبت بهشون دادیم و قرارشده
نیمه شعبان عقدمون باشه اما یه مشکلی هست که فقط من میدونم
نیمه شعبان امسال مصادف شده با ایام قمر در عقرب!
و من مردد که عقدمون تو این روز باشه یا نه
آشفتم واقعا .
توجه به ایام قمر در عقرب ، برای عقدکردن انقدر مهمه؟
من زنگ زدم به جایی که سوالات شرعی جواب میدن گفتن روز میلاد آقا امام زمان میچربه به نحسی اون روز .
با صدقه و آیه الکرسی نحسیش دور میشه اما احتیاط کنید بهتره
نمیدونم چیکار کنم ؟

از طرفی هم همه دارن آماده میشن واسه نیمه شعبان کلی تدارک و..........
مستاصلم . چیکار کنم. ؟


مرتبط:

نظر شما درباره نوشته کف دست چیه؟

به چیزهایی که با عقل و علم جور در نمیاد فورا نگیم خرافاته

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

چله افتادن زنانی که تازه زایمان کرده اند خرافات است ؟

ماجرای عطسه و صبر کردن واقعیت داره؟

حقیقت داره که خونه جابجا بشه اومد و نیومد داره ؟!


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)