نظر شما درباره نوشته کف دست چیه؟ من تو دبیرستان دوستام میگفتن خدا اسم  همسر هر شخصی رو تو دستش نوشته. طوری اگه  پایین انگشت شصت دست چپتون رو با دست دیگه بمالید اسم کوچیک و اگه پایین انگشت شصت دست راستتون رو بمالید فامیلی همسرتون مشخص میشه.

من هم  همین کار رو کردم و دقیقا اسم وفامیل طرف با خونم مشخص میشه. هر کس دیگه هم اینکار رو انجام بده  کاملا براش مشخص میشه من اینکار رو تو دست مامانم هم امتحان کردم واسم و فامیل بابام  نوشته شده.  

بعد اینکه فهمیدم همسر آینده ام کیه  به امام رضا ع  نذر کردم و ازش خواستم که همونو قسمتم کنه و کلا مطمئن بودم که قسمتم میشه  چون گفتم تو دستهای مامانم امتحانش کرده بودم.  طرف رو هم خیلی دوستش داشتم  چون واقعا پسر خوب و پاکی بود . طوری تو رویاهام  خودمو عروسش میدونستم ولی  وقتی شنیدم که  با کس دیگه ازدواج کرده  دنیا رو سرم خراب شد. اون شب تا صبح گریه کردم طوری که هیچ کس نفهمید. هنوز هم هیچ کس از درد دلم باخبر نیست. چرا خدا با وجودی که اسمشو با خونم رو دستم نوشته بود ولی اونو قسمت یکی دیگه کرد؟

 من بدبخت از عقد کنون تا حنابندون  عشقم شرکت کردم و تو دلم خون گریه کردم. خدا بدترین امتحان روبا من کرد. تا الانم هیچ خواستگاری نداشتم که بخوام ازدواج کنم. چندین ساله که هم از خدا و هم از امام رضا خیلی دلگیرم.

 اخه تا حالا هرچی ازشون خواستم حتی یکیش رو هم ندادند. و جز حسرت به دلم چیزی نذاشتن ... با اینکه دانش آموز زرنگی بودم که خیلیها حسرتم رو میکشیدن و خیلی سعی کردم وخیلی  ندر کردم که رشته ای که دوست دارم قبول شم و چند سال تلاش کردم ولی  از بدترین دانشگاه واز بدترین رشته قبول شدم با گریه و زاری رفتم  ثبت نام کردم چون دیگه تحمل سرکفتهای خانواده ام رو نداشتم. تو این سالها هم بدترین فشار هارو از لحاظ خانوادگی و غیره  کشیدم ولی هیچ وقت خدا کمکم نکرد. خیلی دلم از دست خدا وامام رضا گرفته.چرا هرچی خواستم بهم نداد ولی  به کسایی که  قد من تلاش نکردن و با دنبال  هر کاری رفتن وخوش گذروندن خدا بهشون بهترین ها رو داد؟


پاسخ :

سلام

چنین چیزی صحت نداره . لااقل در مورد بنده این طور نبود !

موفق باشید


مرتبط:

به چیزهایی که با عقل و علم جور در نمیاد فورا نگیم خرافاته

آیا واقعا قانون جذب وجود داره یا اینکه خرافاته؟

چله افتادن زنانی که تازه زایمان کرده اند خرافات است ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)