سوال :
من دختر زیبا و از خانواده ی سرشناسی هستم و پسرهای اطرافیان خیلی بهم توجه می کنند اما کسی بهم پیشنهاد ازدواج
 نمی دهد رفتارهایشان باعث می شود که وقتی تنها هستم خیلی تحریک شوم و این اعصابم رو بهم می ریزه. من چه کار باید کنم؟

جواب :
سلام
هر پسری برای خودش یه معیارهای خاصی برای انتخاب همسر داره . ممکنه معیارهای اونا با اخلاق ، رفتار و پوششی خاصی که احیانا دارید مغایرت داشته باشه و شما رو برای ازدواج مناسب نمی دونن .
درسته که خیلی به شما توجه می کنن . ولی این توجه اونا به نظر می رسه هر دلیلی داشته باشه جز ازدواج . ممکنه اونا شما رو فقط برای دوستی مناسب بدونن ویا این که قصد سوء استفاده دارند .
رفتار های قبلی شما هم نمی تونه بی تاثیر باشه . مثلا قبلا با پسری دوست بودید و پسرهایی که الان به شما توجه می کنند از این موضوع اطلاع دارند . اونا ممکنه سطح دوستی شما با اون پسر رو خیلی زیاد تصور بکنند !!!

علت دیگه ممکنه خانواده ی شما باشن . ممکنه اونا افراد با خانواده ی شما مشکل داشته باشند .

علت دیگه این که شاید به خاطر این که به چند پسر به طور همزمان محل می ذارید هیچ کدوم پا پیش نمیذارن . اغلب مردها دوست ندارند که همسر اونا با افراد دیگه ای بگو بخند راه بندازه و رابطه ی هر چند سطحی داشته باشه . بعضی از پسرها برای این که خوب بودن یه دختر رو اثبات کنن میگن که فلانی دختر خوبیه و برای ازدواج با من مناسب هست  ، چون فقط با من حرف می زنه  و به بقیه ی پسرها محل نمیذاره !

شاید هم اونا از ترس این که جواب رد بشنوند به شما پیشنهاد ازدواج نمیدن .
خلاصه این که باید صبور باشید و اگه رفتار یا پوشش نامناسب دارید اونا رو اصلاح کنید و سعی کنید با پسرهای غریبه ( نامحرم ) ارتباط نداشته باشید . ممکنه بگید من نمی تونم بد اخلاق باشم و باید با همه مهربون باشم . اگه کمی فکر کنید می بینید دلیلی برای این کار وجود نداره . مضاف بر این که یکی از دلایل اصلی انتخاب بعضی از دخترها برای ازدواج همین تحویل نگرفتن مردان غریبه است .
فرض کنید یه پسر جدید بیاد محله ی شما ، و شما رو ببینه و تصمیم بگیره با شما ازدواج کنه . بعد میاد درباره شما تحقیق می کنه . یه روز میبینه با یه پسر مشغول گفتگو و یا احیانا بگو بخند هستید . با خودش میگه زود قضاوت نکن شاید برادرش باشه . بعد با یکی دیگه شما رو می بینه و ... . بعد میاد از همسایه های شما تحقیق می کنه . ممکنه اونا بهش بگن فلانی دختر خوبی نیست چون با چند پسر دوست هست و ...

موفق باشید

مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)