سلام دوستان عزیزم
دختری هستم زیر ۳۰ به تازگی پسری بالای ۳۰ به خواستگاریم اومده، از لحاظ شرایط فرهنگی اجتماعی و ... تا حدودی با هم تناسب لازم داریم.

چیزایی که فکر منو مشغول کرده اینه که ایشون در ابتدای جلسه اول خواستگاری عنوان کردند که پوشیدگی براشون خیلی مهمه، دوست ندارند که خانم شون جلوی نامحرم بلوز و شلوار بپوشه و موهاش خیلی پیدا باشه آرایش ملایم داشته باشه.

من در جلسه خواستگاری تونیک و شلوار پوشیده بودم و مقداری از موهام پیدا بود، آرایش ملایم داشتم، بعد از اون عنوان کردن که آیا من جلوی نامحرم با این پوشش هستم ، من هم با صداقت تمام عنوان کردم بله، من نماز میخونم و واجباتم رو انجام میدم.

بهشون گفتم و ایشون هم گفتن که پایبند نماز و واجبات هستند ولی اگر برای من امکان داره تونیک بلندتری جلوی نامحرم بپوشم و موهام کمتر پیدا باشه ، با توجه به اینکه من این جوری بزرگ شدم و نحوه پوششم همین طور هست، تیپ معمولی میزنم و اصلا جلف نیستم بلکه شیک و ساده لباس میپوشم.

ایشون منو با لباس بیرون دیدن ، دلیل تاکید اون آقا رو روی این موضوع متوجه نمیشم، من کارمند هستم وبا توجه به کارم با افراد مختلف در ارتباطم، ایشون هم بیان کردند که رابطه کاری چیز طبیعی و هیچ مشکلی با این موضوع ندارند ولی با پیامک مناسبتی از طرف همکار آقا مخالف هستند، رفتارها و خواسته های ضد و نقیض ایشون منو گیج کرده ؟

میترسم فرد شکاک و بدبینی باشند یا یه تعصب ساده هست که همه آقایون نسبت به خانم شون دارند ؟ خواهر و برادرای عزیزم خواهش میکنم منو دلسوزانه راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)