سلام دوستان
من یک سال هست که ازدواج کردم. زندگی خوبی دارم خدا رو شکر . ما مستاجر هستیم و همسرم سه شیفت کار میکنه تا کرایه خانه و قسط هامون رو میدیم.
یعنی شوهرم فقط هفته ای سه شب میاد خونه و بقیش رو شیفت و سرکار هستش. خودم هم دنبال کار هستم که هنوز درست نشده. یه برادر دارم که حدود چهار سال ازدواج کرده. کرایه خونه نمیده و همون اول ازدواج پدرم براشون یه پرشیا خرید. یه بچه دارن. پدرم بین من و برادرم فرق میزاره.
تازگی ها متوجه شدم که زن داداشم و بچه ی برادرم بیمه ی عمر گرفتن و پدرم هست که هر ماه پولش رو میده تا وقتی بچه بزرگ شد بیمه پول زیادی بهش میده و بازنشستگی برای زن داداشم.
زن داداشم کار نمی کنه و میگه کار کردن زن رو پیر میکنه شکسته میشه و اینجوری بابام داره براش خرج میکنه تا بعدا بازنشستگی بگیره.
این در حالی که مادرم کارمند بود و همیشه خیلی سختی میکشید و پدرم اگه صد تومن پول توی خونه خرج کنه کلی دعوا راه می ندازه.
به نظر شما این کار پدرم درسته که بین خانواده من و برادرم فرق میزاره ؟
آیا از نظر خدا اینکار هیچ گناهی نداره ؟ من هیچوقت از نظر مالی به بابام چیزی نمی گم و میگم خدا رو شکر خوبه چون مناعت طبع دارم و زندگیمون هم با کار زیاد می چرخه.

اما داداش و زن داداشم با اینکه دارن دائم از بی پولی مینالن و اینجوری از بابام پول میگیرن. از سر و وضع و تفریحات و سفر و مشخص هست که دارن.
این تبعیض خیلی اعصابم رو خورد کرده و باعث شده ازشون بدم بیاد.
چیکار کنم؟ حکم خدا و اسلام درمورد تبعیض بین فرزندان چیه؟

بیشتر بخوانید ...

مدتی هست که احساس میکنم کاملا از پدرم متنفرم

پدرم کلا هیچ ارزشی برا ما قائل نیست

از پدرم دیگه رسما بدم میاد

شوخی های پدرم عین مته رو روانمه

با پدرم هر روز دعوا دارم، دعوای خیلی بد

علت بسیاری از بیماری های روحی من پدرمه

حرفها و حرکات پدرم آزارم میده

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

از دست پدرم شدم یه آدم عصبی

میخوام ازدواج کنم ولی پدرم خرج جهیزیه م رو نمیده

از پدرم که خرجی نمیده شکایت کردیم

دختری هستم که پدرم منو شیطان بزرگ میدونه

برای پدرم مهم نیست که من تو چه شرایط بحرانی قرار دارم

پدرم مگه پادشاهه که سفره براش پهن کنن و جمع کنن ؟

خواستگارام به خاطر پدرم منصرف میشن

دختر 16 ساله ای هستم که پدرم حالش ازم بهم میخوره

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

پدر و مادرم منو بدبخت کردن

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

حالم از رفتارای مضخرف پدرم بهم میخوره

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)