سلام 

دختری 20 ساله م اگه الآن بخوام برات از حالم بگم دل گرفته ترین دختر رو زمین منم و هر شب کارم شده گریه.

یه کم پیش بغض عجیبی گلوم رو گرفته بود و تصمیم گرفتم بیام اینجا بنویسم تا شاید حالم بهتر شه و شماها بتونین کمکم کنید آخه من هیچ کسی رو ندارم که بتونم بهش این مساِئل رو بگم 

اگه بخوام شروع کنم جوری که از حوصله خارج نباشه عاشق پسری شدم که تو یکی از بهترین دانشگاه‌های تهران درس می خونه 24 سالشه و رتبه کنکورش تک رقمی بود لازم به ذکره من خودم هم دانشجوی یکی از دانشگاه‌های تهرانم ولی به اندازه ایشون درس خوان و زرنگ نیستم به بهانه درسی ارتباط مون شروع شد کم کم علاقه مند شدم بهش.

یه مدت بعد بیشتر همدیگه رو دیدیم گردش و تفریح و ... می‌گفت دوستم داره منم خوشحال بودم با شخصی که رتبه ش 2 رقمی بود ارتباط دارم مشکلی که داشت این بود که اهل سیگار رو م بود هر موقع که قرار داشتیم جلو من کلی سیگار می‌کشید.

دوستانم همه می‌گفتن اون مناسب تو نیست تا اینکه بهم درخواست داد بیام خونه شون و من قبول نکردم. 

یه مدت بعد بین بحث‌ها و بهانه‌های الکی رابطه تموم شد الآن حالم خیلی بده نمی تونم فراموشش کنم راه حلی برام دارید؟ 

البته اون پسر مجدداً بهم یه سری پیام داده نمی دونم در چه مورده من حتی سین نزدم به نظرتون برگشتن به رابطه اشتباهه؟ فراموشش کنم یا برگردم 

خیلی فکر می‌کنم نکته مثبتی در اون نمی بینم حتی برای تولدم کادو نگرفته بود تازه بعد بحث یه جوری حق به جانب رفتار کرد و بحث رو به سمتی کشید که تموم کننده رابطه من شدم در حالی که اون بود.

خواهشاً شما یه راهی جلو پام بذارید که فراموشش کنم نمی تونم کارم شده گریه بی حوصلگی 

این روزهای محرم براتون دعا می‌کنم

پیشنهاد:

کمکم کنید تا احساس بی ارزش بودن نکنم

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)