سلام

دختری ۳۱ ساله هستم. اگر بخوام خلاصه مشکلم رو بگم اینه که؛

چگونه حس حسادت و تملک نسبت به همکارم (به علت علاقه) را از بین ببرم؟ 

مدت زمان زیادی نیست که در محل کار آشنا شدیم و تقریباً حکم ما با هم خورده (یک سال نشده)، می دونم این حس در اثر شناخت کامل نیست اما دست خودم نیست.

خیلی غیرمنطقی و حساس شدم به طوری که تا به الآن سابقه نداشته، چون من همیشه منطقی و در چارچوب با جنس مخالف عمل می‌کردم اما الآن از اون ور پشت بوم افتادم و عین دخترهای ۱۸ ساله شدم، احساساتی و بسیار حسود نسبت به رفتارش با سایر همکاران خانم، و بدتر اینکه حس تملک پیدا کردم بهش! 

یکی هم نیست بهم بگه آخه به تو چه، به تو چه که با کی می خواد حرف بزنه و دوست داره با کی باشه، به تو که حرف خاصی نزده، به تو که علاقه نشون نداده! 

با مشاور خوبی حرف زدم و (اینترنتی به علت کرونا) چند تا ویس فرستاد و گوش کردم به طور موقت حالم خوب شد و گفتم دیگه تموم شد، ولی تا اون رو می بینم باز به حالت اولیه بر می گردم.

 هدفم از طرح این سوال اینه که شبیه به خودم رو پیدا کنم و بدونم آیا شما تا به اکنون این‌ جوری شدید؟، آیا تونستین خودتون کنترل کنید، چه اتفاقی باعث شده، چه کار کردید، نتیجه چی شده؟ خصوصاً از دختران بالای ۲۷ سال می خوام جواب بدن.

ممنونم


مرتبط :

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

دوستم داره تحریکم می کنه که بهش حسودی کنم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم

دوستم به من بیشتر از همه حسودی میکنه

تازگی ها خیلی به زندگی دیگران حسودیم میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)