دوستان خواهش میکنم کمکم کنید؛

من با شوهرم 5 سال اختلاف سنی دارم و هر دو لیسانس داریم؛ از اقوام دورمون بود؛ ولی تو دو شهرستان مختلف زندگی میکنیم؛ و دیر به دیر همدیگه رو می بینیم؛ حدود 15 ماهه که تو عقدیم که شاید 1 سال و نیم دیگه بریم خونه ی خودمون؛

شوهرم بیکاره و خونه و ماشین و سرمایه ای نداره؛ همه موقع ازدواج میگفتن فقط خانواد مهمه و پسره خیلی دوست داره؛ حالا مشکل من اینه که تازگیا خیلی به زندگی دیگران حسودیم میشه و با کوچکترین حرفی از شوهرم دلگیر میشم؛

بخدا دست خودم نیست؛ مخصوصأ خواهرم که تو رفاه کامله و همیشه چیزایی که خریده رو بهم نشون میده؛ البته اینو هم بگم شوهرم خیلی خوش اخلاق و با ایمانه؛ طوری که تو فامیلشون به خوب بودن معروفه؛

تو رو خدا کمکم کنید میترسم از ازدواجم پشیمون بشم. البته نمیتونمم کاری کنم چون دیگه دختر نیستم. شما رو به امام رضا قسمتون میدم کمکم کنید


مرتبط :

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

دوستم داره تحریکم می کنه که بهش حسودی کنم

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

حسادت ها و مسخره کردن های فامیل رو چطور تحمل کنم؟!

زیادی مورد حسادت دیگران قرار میگیرم

جدیدا برادرها و خواهرمم به زندگیم حسادت می کنن

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

به همه در مورد حسادت مشاوره میدادم ولی ظاهرا گرفتارش شدم

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

به دیگران غبطه می خورم اما حسادت نمی کنم

دوستم به من بیشتر از همه حسودی میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)